حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی نوبیا Red Magic 8 Pro مشخص شد: 5 دی 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | نوبیا

در چند هفته گذشته، گوشی هوشمند گیمینگ آینده نوبیا با نام Red Magic 8 Pro در چندین سایت صدور گواهینامه فهرست شد و نشان داد که این دستگاه مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام خواهد بود. پس از فاش شدن تصاویر و مشخصات این گوشی گیمینگ، کمپانی نوبیا درنهایت، امروز تاریخ معرفی Red Magic 8 Pro را برای 26 دسامبر/5 دی اعلام کرد. همچنین تصاویر رسمی این دستگاه نیز منتشر شده است که از طراحی مدرن آن با لبه‌های تخت، گوشه‌های تیز، صفحه‌نمایش تقریبا بدون حاشیه با دوربین سلفی زیر نمایشگر و نسبت صفحه به بدنه بالا و مدل خاص با پنل پشتی شفاف مشابه سایر گوشی‌های قبلی سری ردمجیک حکایت دارد.

تاریخ معرفی نوبیا Red Magic 8 Pro

امروز صبح، Nubia در حساب رسمی Weibo خود اعلام کرد که Red Magic 8 Pro جدید در تاریخ 26 دسامبر ساعت 3 بعدازظهر به‌وقت محلی (چین) معرفی خواهد شد. در پوستر رسمی این گوشی گیمینگ، هیچ اطلاعاتی در مورد دستگاه ذکر نشده است. اما به‌لطف گواهینامه‌هایی که پیش‌تر از این گوشی فاش شده بود، همه جنبه‌های آن آشکار شده است.

طبق گواهینامه‌ها، Red Magic 8 Pro جدید دارای صفحه‌نمایش 6.8 اینچی تخت OLED است که وضوح +Full-HD دارد و همچنین از رفرش‌ریت بالا پشتیبانی می‌کند. همچنین به‌جای هرگونه ناچ یا سوراخ نمایشگر، از سنسور 16 مگاپیکسلی سلفی زیر نمایشگر بهره می‌برد.

این گوشی از طراحی شیشه‌ای مشکی شفاف استفاده می‌کند که ازطریق آن می‌توانید چیپست (Snapdragon 8 Gen2) و سایر اجزا مانند فن‌های خنک‌کننده و سایر قسمت‌های سیستم دفع گرمای آن را مشاهده کنید. بدنه این گوشی دارای ابعاد 163.98×76.35×8.9 میلی‌متر بوده و وزن آن نیز حدود 228 گرم است.

همان‌طور که گفته شد، Red Magic 8 Pro از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 مبتنی‌بر فرآیند تولید 4 نانومتری جدید TSMC استفاده می‌کند و دارای ساختار هسته‌ای کاملاً جدید شامل یک هسته اصلی Cortex-X3، دو هسته Cortex-A715 و دو هسته Cortex-A710 P-Cores و درنهایت 3 هسته Cortex-A510 است.

تاریخ معرفی نوبیا Red Magic 8 Pro

تاریخ معرفی نوبیا Red Magic 8 Pro

در قسمت پشتی، ما یک دوربین سه‌گانه داریم که شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، یک سنسور فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی است. ازنظر باتری، دو گزینه وجود خواهد داشت: یکی با 5000 میلی‌آمپرساعتی و دیگری با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعتی که هر دو از شارژ سریع 165 واتی پشتیبانی می‌کنند.

در روزهای آینده، انتظار می‌رود که Nubia شروع به انتشار ویژگی‌های مهم Red Magic 8 Pro به‌عنوان اولین گوشی گیمینگ مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 کند.

نظر شما درباره نوبیا Red Magic 8 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی