حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گوشی گیمینگ نوبیا ردمجیک ۸ پرو را تماشا کنید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، مقاومت، نوبیا

سه هفته پیش گوشی های سری نوبیا Red Magic 8 Pro با اسنپدراگون 8 نسل 2 معرفی شدند. این محصولات مخصوص گیمینگ به تازگی به تست مقاومت JRE رفته‌اند و نتیجه جالبی ثبت شده است. در ادامه با هم تست مقاومت گوشی گیمینگ نوبیا ردمجیک ۸ پرو را تماشا می کنیم.

تست مقاومت گوشی گیمینگ نوبیا ردمجیک ۸ پرو

طراحی خاص ردمجیک ۸ پرو در ۲ طرح مختلف برای قاب پشتی عرضه می‌شود. یک نمونه نیمه شفاف و یک نمونه مات که هر دو قاب شیشه ای را برای پشت دستگاه استفاده می‌کنند. طراحی مربعی و بدون انحنا دستگاه ظاهر خاصی به آن بخشیده است. همچنین دوربین سلفی زیرنمایشگر بسیار جذابش هم به شکلی است که تقریبا دیده نمی شود. خروجی تصاویر این دوربین سلفی نیز به شکل قابل قبولی بود.

دوربین سلفی زیر نمایشگر نوبیا زد مجیک ۸ پرو

دوربین سلفی زیر نمایشگر نوبیا زد مجیک ۸ پرو

اما به تست مقاومت نوبیا رد مجیک ۸ پرو می‌رسیم. طبق معمول، آزمایش با یک تست خراشیدگی صفحه شروع می شود که نشان می دهد گوریلا گلس 5 استفاده شده روی نمایشگر این دستگاه می‌تواند مانند اکثر موبایل‌های دیگر تا سطح ۶ مقاومت کند.

 

 

فریم بدنه دستگاه و دکمه‌ها از آلومینیوم ساخته شده و در برابر خراشیدگی رنگش می‌رود اما حس لمس خوبی دارد. دکمه‌های گیمینگ مخصوص خازنی روی لبه قرار دارند و حتی پس از خراشیده شدن هم کارایی خود را حفظ می کنند.

قاب پشتی و سه لنز دوربین همگی با شیشه محافظت می شوند. در نهایت، می بینیم که تست خم شدن Red Magic 8 Pro توانسته شیشه پشتی را کمی جدا کند اما پس از حذف فشار به حالت عادی بازگشته و گوشی نمی‌شکند.

عمچنین تست شعله نیز جالب است و پیکسل‌های نمایشگر پس از سفیدشدن، دوباره بازیابی می شود.

نظر شما درباره عملکرد نوبیا در طراحی رد مجیک ۸ پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)