حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک Antutu ردمی K60 پرو شیائومی از ۱.۳۵ میلیون عبور کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، تست، ردمی

چند روز پیش بود که در ترنجی با هم خواندیم بنچمارک Antutu وان پلاس ۱۱ از مرز ۱.۳ میلیون فراتر رفت. به نظر می‌رسد که این رکوردهای بنچمارکی به هیچ دستگاهی وفا نمی‌کند و حالا نماینده شیائومی با هم تراشه توانسته عدد بهتری ثبت کند. بله، بنچمارک Antutu ردمی K60 پرو شیائومی از ۱.۳۵ میلیون عبور کرده است. همچنین تاریخ رونمایی رسمی سری Redmi K60 برای ۷ بهمن ۱۴۰۱ تعیین شد.

بنچمارک Antutu ردمی K60 پرو

ردمی امروز رسما تایید کرد که Redmi K60 Pro به تراشه پرچمدار کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 مجهز خواهد شد. علاوه بر این، این شرکت همچنین تایید کرد که هیچ “نسخه گیمینگی” در خانواده K60 وجود نخواهد داشت. به عبارت دیگر، این شرکت در سال 2023 گوشی گیمینگ مبتنی بر Redmi K60 را عرضه نخواهد کرد. البته ما این را از قبل می دانستیم.

معاون شیائومی تأیید کرد گوشی Redmi K60 Gaming هرگز معرفی نخواهد شد

ردمی گفت که K60 Pro با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 نه تنها مجهز به تراشه پرچمدار است، بلکه به عملکردهای ویژه گیمینگ نیز مجهز خواهد بود. این شرکت اضافه کرد که عملکرد فوق‌العاده را ارائه می‌دهد و در مقابل سایر گوشی‌های پرچمدار که در سال 2023 عرضه می‌شوند، صحبتی برای گفتن دارد.

ردمی می‌گوید که کیفیت تصویر و کیفیت ساخت Redmi K60 Pro بهتر از گوشی‌های گیمینگ خواهد بود، زیرا دارای موتور تیونینگ خود توسعه‌یافته است. بنچمارک Antutu ثبت شده توسط این دستگاه به عنوان یک موضوع برای افزایش اشتیاق کاربران به خرید، در تیزرهای پیش از معرفی رسمی ارائه شده است.

مشخصات احتمالی Redmi K60 Pro

گوشی قاتل پرچمدرا Redmi K60 Pro دارای یک پنل OLED با وضوح 2K و رفرش‌ریت 120 هرتز است. در بخش سخت افزار مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 2 با رم LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 وارد بازار خواهد شد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارای شارژ سریع 67 واتی و شارژ بی سیم 30 واتی خواهد بود.

انتظار داریم که ردمی K60 پرو با سیستم عامل اندروید 13 مبتنی بر MIUI 14 عرضه شود. برای عکاسی، ممکن است دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور Sony IMX890 باشد. اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود.

حضور و عرضه Redmi K60e قبلاً تأیید شده است که دارای Dimensity 8200 است. ردمی K60 احتمالاً دارای Snapdragon 8+ Gen 1 خواهد بود. این احتمال وجود دارد که K60 به عنوان POCO F5 5G در بازارهای خارج از چین تغییر نام دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده ردمی K60 هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)