حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی Xcover 5 منتشر شد: به همراه OneUI 5.0

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۳، سامسونگ

سامسونگ با سرعت بسیار زیادی، عرضه اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.0 را ادامه می‌دهد. Galaxy Xcover 6 Pro و Galaxy M52 5G در اواسط نوامبر (اواخر آبان) به روزرسانی اندروید ۱۳ را دریافت کردند. گزارش ها حاکی از آن است که سرانجام نوبت به گلکسی Xcover 5 رسیده، و این تلفن هوشمند موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۳ شده است.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی Xcover 5 سامسونگ در چندین کشور اروپایی منتشر شده است

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی Xcover 5 (SM-G525F) هم اکنون در چندین کشور اروپایی منتشر شده است. این به روزرسانی همچنین شامل وصله امنیتی نوامبر ۲۰۲۲ است. Galaxy Xcover 5 از مجموعه تلفن های هوشمند مقاوم سامسونگ است که در سال گذشته میلادی معرفی شد. این گوشی توانایی سالم ماندن پس از سقوط از ارتفاع ۱.۵ متری را داشته؛ و گواهینامه IP68 نشان می‌دهد، که این دستگاه می‌تواند‌ در عمق ۱ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. این تلفن هوشمند تاییدیه MIL-STD810H را نیز دارا بوده و در برابر شن و گرد و غبار مقاوم است.

همان‌طور که GSMArena در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند، Galaxy Xcover 5 از صفحه نمایش ۵.۳ اینچی LCD بهره می‌برد. این نمایشگر رزولوشن HD+ دارد. تراشه ۸ نانومتری اگزینوس ۸۵۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. گلکسی ایکس کاور ۵ تنها در یک نسخه با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه شد. سامسونگ برای این دستگاه باتری پرظرفیتی را در نظر نگرفته؛ ایکس کاور ۶ به باتری ۳,۰۰۰ میلی آمپری مجهز بوده و از شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

یک لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی هوشمند دیده می‌شود. این دوربین دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بوده و از گشودگی دیافراگم f/1.8 برخوردار است. این دوربین می‌تواند به عنوان یک بارکد اسکنر نیز عمل کند. دوربین سلفی این دستگاه رزولوشن ۵ مگاپیکسلی داشته و دارای گشودگی دیافراگم f/2.2 است.

گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۵ | Galaxy XCover 5 رسما معرفی شد

نظر شما درباره رابط کاربری One UI 5.0 سامسونگ چیست؟ آیا تا به حال تجربه استفاده از این رابط کاربری را داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی