حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی XCover6 Pro با اسنپدراگون 788G و باتری قابل‌تعویض رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

سامسونگ به‌تازگی اولین گوشی هوشمند مستحکم خود با پشتیبانی از شبکه 5G را با نام گلکسی XCover6 Pro معرفی کرده است که بیشتر ویژگی‌هایی را که برای یک تلفن همراه در سال 2022 انتظار دارید، با خود به‌همراه دارد.

سامسونگ گلکسی XCover6 Pro

Galaxy XCover6 Pro از یک پنل 6.6 اینچی PLS LCD با رزولوشن +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز بهره می‌برد. با افزایش حساسیت لمسی، صفحه‌نمایش XCover6 Pro را می‌توان به‌راحتی حتی با دستکش یا دست‌های خیس نیز کار کرد. این نمایشگر همچنین توسط +Corning Gorilla Glass Victus محافظت می‌شود.

XCover6 Pro دارای ابعادی معادل 168.8×79.9×9.9 میلی‌متر و وزن 235 گرم می‌باشد که با پشتیبانی از گواهی IP68 سازگار با MIL-810H، در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت بسیار خوبی دارد.

XCover6 Pro از 5G و Wi-Fi 6E نیز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین از چیپست اسنپدراگون 778G در کنار 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قابلیت ارتقا ازطریق microSD بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی XCover6 Pro

سامسونگ گلکسی XCover6 Pro

یک باتری 4050 میلی‌آمپرساعتی در XCover6 Pro وجود دارد که در پشت پنل پلاستیکی قابل‌تعویض قرار می‌گیرد تا بتوانید درحال حرکت باتری این گوشی را عوض کنید. همچنین با کابل همراه می‌توانید این گوشی را با توان 15 وات شارژ کنید. این دستگاه از لوازم جانبی اختصاصی نیز پشتیبانی می‌کند که ازطریق دو پین pogo در پایین آن متصل می‌شوند. گوشی متسحکم جدید سامسونگ فقط با یک کابل USB-C در جعبه ارائه می‌شود درحالی‌که شارژر آن جداگانه به‌فروش می‌رسد. با صحبت از ویژگی‌های خاص، XCover6 Pro همچنین از یک دکمه قابل‌برنامه‌ریزی در لبه‌ی سمت چپ خود استفاده می‌کند.

دوربین XCover6 Pro شامل یک لنز اصلی با سنسور 50 مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.8 درکنار یک لنز فوق‌عریض با سنسور 8 مگاپیکسلی و دیافراگم f/2.2 در پشت و همچنین یک دوربین سلفی با سنسور 13 مگاپیکسلی در ناچ قطره‌ای گوشی می‌باشد. سیستم‌عامل این دستگاه نیز توسط اندروید 12 با OneUI در خارج از جعبه اجرا می‌شود. از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه می‌توان به حالت تقویت اسپیکر، جک هدفون و پشتیبانی از Samsung DeX اشاره کرد.

متأسفانه، سامسونگ هنوز هیچ جزئیاتی پیرامون قیمت گوشی جدید خود به‌اشتراک نگذاشته است. ما می‌دانیم که این تلفن از ماه جولای در بازارهای منتخب در سراسر اروپا، آسیا و خاورمیانه در دسترس خواهد بود. اما بر اساس شایعات، قیمت این دستگاه حدود 600 یورو بوده و انتظار می‌رود سامسونگ به‌طور رسمی XCover6 Pro را در 13 جولای در کنار تبلت Galaxy Tab Active4 Pro معرفی کند.

نظر شما پیرامون گوشی هوشمند مستحکم سامسونگ با نام گلکسی XCover6 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
alikarimi

سلام،تا جایی که میدونم همیشه اینطور گوشی ها رو مشخصات قوی ندارن، مثلا همین گوشی همه چیزش به گوشی میانرده میخوره،تنها خوبی و متفاوت این گوشی باطری هستش که خود کاربر میتونه عوضش کنه،با محافظ صفحه ویکتوس، فقط همین دو مورد، البته گواهی ضدآب هم هستش که قانونأ اینطور گوشیها باید داشته باشن، نقاط منفیش مثلا حجم باطری کمشه،ولی چون باطری رو خودت میتونی عوض کنی بازم زیاد اشکال نداره، ولی فاعدتأ باید براش یه باطری 6هزار میلی آمپری میزاشتش،با فست شارژ نسبتأ خوب، نه 15 واتی، تازه اونم چی شارژرم نداره طبق معمول، اونوقت براش قیمت 600 یورویی گزاشته، به فرض مثال اگه تو ایران بیاد با این قیمت ارزش نداره، چون همه میدونیم که یورو از دلار قیمتش بیشتر هستش تو ایران، خب حااا یورویی 30 تومانم حساب کنیم که بیشتره، میشه 18 میلیون، خب این گوشی کجاش 18 میلیون ارزش داره، خب طرف میره A52s رو میخره که تازه بهترم هستش اابته خب چیپست این گوشی هم 778g هستش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی