حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۵ | Galaxy XCover 5 رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

شایعات گلکسی XCover 5 حقیقتا خیلی قدیمی بودند. مثلا ما یک سال و نیم پیش درباره حجم باتری احتمالی گلکسی ایکس کاور ۵ صحبت کردیم. آخرین شایعه این دستگاه مربوط به دیروز می شد و حالا گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۵ | Galaxy XCover 5 رسما معرفی شده است. دستگاهی مقاوم با طراحی متفاوت که برای مصارف خاص تولید می شود.

گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی ایکس کاور ۵

این یکی برای کاربران با شرایط استفاده سخت است. این گوشی کوچک سرسختی است که به لطف بامپرهای خود می تواند پس از سقوط از ۱.۵ متری بدون مشکل باقی بماند. همچنین، دارای گواهی IP68 است به این معنی که می تواند بیش از ۳۰ دقیقه را در عمق ۱ متری آب صرف کند و کاملا در برابر گرد و غبار غیرقابل نفوذ شود. همچنین دارای گواهینامه نظامی MIL-STD810H نیز می باشد.

ابعاد این گوشی 147.1 در 71.6 در 9.2 میلی متر بوده و دارای یک نمایشگر LCD کوچک (با مقیاس این روزها) ۵.۳ اینچی و رزولوشن HD+ است. امنیت بیومتریک توسط دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده در حاشیه بالای نمایشگر تأمین می شود.

Galaxy XCover 5

Galaxy XCover 5

سامسونگ با شرکای خود همکاری کرد تا بتواند در انواع مختلفی از سناریوهای تجاری قابل استفاده باشد. عملکرد push-to-talk به شما امکان می دهد از گلکسی ایکس کاور ۵ به عنوان واکی تاکی با برنامه Microsoft Teams استفاده کنید. همچنین، کلید سخت افزاری خاص Xcover که را رنگ قرمز مشخص شده است را می توان برای اجرا هر برنامه ای که دوست دارید، سفارشی کرد.

دکمه XCover

دکمه XCover

ویژگی سامسونگ Knox Capture دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی را به یک اسکنر بارکد درجه یک تبدیل می کند. این گوشی مجهز به اندروید ۱۱ بوده و آن را با تمام ویژگی های امنیتی ناکس اجرا می کند، بنابراین می تواند اطلاعات حساس را حمل کند. این تلفن توسط چیپست ۸ نانومتری Exynos 850 مجهز شده و با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه است.

باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قابل تعویض کاربر است. همچنین می توان آن را از طریق پورت USB-C با توان ۱۵ وات یا با استفاده از یک شارژر که به ۲ پین pogo متصل می شود، شارژ کرد.

پورت شارژر USB C همراه با پین های جانبی

پورت شارژر USB C همراه با پین های جانبی

با NFC می توان از این دستگاه به عنوان یک وسیله برای پرداخت یا سرویس هایی مثل پرداخت هزینه حمل و نقل عمومی استفاده کرد. تلفن در مدل های تک سیم و دو سیم کارت در دسترس خواهد بود (این به منطقه بستگی دارد).

سامسونگ Galaxy Xcover 5 اواخر این ماه در دسترس خواهد بود و ابتدا برای انتخاب بازارهای اروپا، آسیا و آمریکای لاتین عرضه بازار می شود. بعداً به مناطق دیگر گسترش خواهد یافت.

در انگلستان این گوشی از هفته آینده به فروش می رسد و با قیمت 330 پوند به صورت آنلاین در فروشگاه تجارت سامسونگ در دسترس خواهد بود. در بلژیک، این تلفن باید امروز با قیمت 290 یورو در دسترس باشد.

گلکسی ایکس کاور ۵

گلکسی ایکس کاور ۵

نظر شما درباره گلکسی ایکس کاور ۵ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

برای شرایط سخت عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)