حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم رونمایی iQOO 11 برای هفدهم آذر ماه مجدداً برنامه ریزی شد+تیزر

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO، اخبار

به دلیل درگذشت جیانگ زمین، دبیر کل سابق حزب کمونیست چین، و احترام به او شرکت های چینی تصمیم گرفتند تا مراسم های معرفی خود را به تعویق بیندازند. آیکو، مراسم رونمایی iQOO 11 را کنسل کرده و شیائومی نیز رونمایی سری Xiaomi 13 را به تعویق انداخت.

اینستاگرام آیکو از برنامه ریزی مجدد برای برگزاری مراسم رونمایی iQOO 11 خبر داد

قرار بود تا iQOO مراسمی را در دوم دسامبر (امروز) برگزار کرده و از دو گوشی iQOO 11 و iQOO Neo7 SE رونمایی کند. هم اکنون حساب کاربری آیکو اندونزی با انتشار پستی خبر از برنامه ریزی مجدد برای برگزاری مراسم رونمایی iQOO 11 داده است. این مراسم برای هشتم دسامبر (پنجشنبه ۱۷ آذر ماه) برنامه ریزی شده است.

تصویر منتشر شده از سوی اینستاگرام آیکو اندونزی

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، قرار بود تا امروز از iQOO Neo 7 SE نیز رونمایی شود. متاسفانه اما پست جدید اینستاگرام آیکو اندونزی، اشاره ای به این گوشی نمی‌کند. وب‌سایت GSMArena اما معتقد است که تلفن هوشمند مذکور نیز به همراه iQOO 11 در هشتم دسامبر معرفی خواهد شد. کوالکام در اقدامی جالب پست اینستاگرام آیکو را ریپلای کرده است. این موضوع تصادفی نیست! زیرا iQOO 11 یکی از اولین تلفن های هوشمند مجهز به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۲ خواهد بود.

همچنین تایید شده است که گوشی هوشمند iQOO Neo 7 SE از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۲۰۰ بهره خواهد برد. آیکو همچنین تیزری را منتشر کرده که به تاریخ مراسم جدید این شرکت (هشت دسامبر) اشاره دارد. جالب است بدانید که هر دو گوشی iQOO 11 و Neo 7 SE در وب‌سایت فروش آنلاین ویوو چین قرار گرفته اند. اما با تپ کردن بر روی لینک موجود در این صفحات به تماشای تیزر منتشر شده هدایت خواهید شد.

گوشی هوشمند آیکو ۱۰ چه مشخصاتی داشت؟

آیکو ۱۰ از تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار است. این گوشی به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED ۱۲۰ هرتزی با وضوح FullHD+ مجهز شده است. گران قیمت ترین نسخه این دستگاه از ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. سه لنز دوربین در قاب پشتی iQOO 10 دیده می‌شود. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته؛ و در کنار آن نیز یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سوم از نوع اولترا واید بوده و رزولوشن ۱۳ مگاپیکسلی دارد.

طراحی احتمالی iQOO 11 5G چینش دوربین سه گانه با تراشه V2 را نشان می‌دهد

 

نظر شما درباره پرچمداران آیکو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی