حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیرعامل Nothing با بررسی آیفون 14 پرو نظر خود درمورد این گوشی را بیان می‌کند

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | Nothing، چهره ها

کمپانی Nothing به‌تازگی بررسی جالبی با مدیرعامل این شرکت، Carl Pei، و آخرین گوشی هوشمند اپل یعنی آیفون 14 پرو انجام داده است. درجریان این بررسی، کارل پی ادعا می‌کند که جزیره پویا آیفون، یک ویژگی اغراق‌شده است و استفاده از آن به‌سرعت به یک کارکرد عادی تبدیل می‌شود.

بررسی آیفون 14 پرو مدیرعامل Nothing

یکی از اعضای تیم محتوای Nothing یک آیفون 14 پرو را از فروشگاه اپل محلی خود خریداری کرد تا آن را برای بررسی دراختیار کارل پی، مدیرعامل این شرکت، قرار دهد. او نیز برای چند روز آیفون 14 پرو را استفاده کرده تا درک عمیق‌تری از این گوشی پیدا کند و بتواند این محصول را با ادعای صداقت بررسی کند.

پس از دوره آزمایشی استفاده از آیفون 14 پرو به‌عنوان یک گوشی ثانویه، کارل پی با طراحی آن آغاز می‌کند. او با صحبت در مورد سوراخ نمایشگر کپسولی گوشی در بالای آن که «جزیره پویا» نامگذاری شده است، شروع کرد. درحالی‌که Pei فکر می‌کند که این یک انتخاب هوشمندانه طراحی توسط اپل می‌باشد؛ او همچنین معتقد است که این ویژگی کمی بیش‌ازحد تبلیغاتی و اغراق‌آمیز است.

همکار او سپس این مقایسه رایج را مطرح کرد که می‌گفتPhone (1) شبیه آیفون است. پی در پاسخ گفت که او کمی از این واقعیت آزرده‌خاطر است، اما می‌تواند در مورد برخی از جنبه‌ها، مانند دکمه‌های کناری، این مقایسه را بپذیرد. البته، پشت هر دو گوشی کاملاً متفاوت به‌نظر می‌رسند، همان‌طور که مدیرعامل Nothing اشاره می‌کند، زیرا Phone (1) دارای رابط نورپردازی Glyph در پشت خود است.

بررسی آیفون 14 پرو مدیرعامل Nothing

بررسی آیفون 14 پرو مدیرعامل Nothing

جدا از طراحی، پی در ادامه در مورد نمایشگرها، دوربین‌ها، تجربه سیستم‌عامل و قیمت صحبت می‌کند و در آنجا به تفاوت بین حاشیه سود دیوانه‌وار اپل در آیفون 14 پرو و Nothing با Phone (1) اشاره می‌کند.

کارل پی در سخنان پایانی خود عنوان می‌کند که آیفون 14 پرو با دوربین و عملکرد خود یکی از بهترین گوشی‌های موجود در بازار است. بااین‌حال، اگر کاربران علاقه‌مند هستند که متفاوت باشند و چیز جدیدی را امتحان کنند، Nothing Phone (1) باید انتخاب آن‌ها باشد، زیرا با کمتر از نصف قیمت رقیب خود عرضه می‌شود و همچنان عملکرد خوبی را از خود به‌جای می‌گذارد.

نظر شما درباره بررسی iPhone 14 Pro توسط مدیرعامل Nothing چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

هنر کرده طرف برداشته ایفون کپی کرده چارتا لامپ مهتابی نصب کرده بعد میگه ما متفاوت هستیم
یکی از مسخره ترین گوشیا بود ک دیدم اگه پشتش ساده بود پنجاه درصد جذابیت بیشتری میداشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی