حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر خمیده به‌لطف یک مهندس چینی به واقعیت پیوست

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

تکامل گوشی‌های هوشمند با سرعت نسبتا زیادی درحال پیشرفت است. هرساله عملکرد و ویژگی‌های بهتری در بخش تراشه، نمایشگر و دوربین نسبت‌به مدل‌های قبلی ارائه می‌شوند، اما در مورد طراحی لزوما نمی‌توان چنین ادعایی را مطرح کرد. به‌عنوان‌مثال، کمپانی اپل به‌دلیل استفاده از طراحی تقریبا یکسان در هر آیفون، موردانتقاد قرار گرفته است. بااین‌حال، هر از گاهی شماری از کاربران دست به کارهای جالبی زده و فرم طراحی آیفون را از شکل اولیه و ساده خود خارج می‌کنند. همین چند وقت پیش بود که اولین آیفون تاشو عمودی به‌لطف یک مهندس چینی به واقعیت پیوست. حال به‌تازگی، کاربر دیگری دست به کار عجیبی زده و یکی از ویژگی‌های اصلی پرچمداران اندرویدی یعنی نمایشگر خمیده و دو طرف منحنی آن‌ها را به گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل آورده است.

آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر خمیده

کاربر توییتری lipilipsi، یک تکنسین سخت‌افزار آیفون که خود را مهندس سخت‌افزار نیز معرفی می‌کند و در اصلاح دستگاه‌های اپل تخصص دارد، آخرین پروژه خود را با چندین تصویر و یک ویدیوی کوتاه به‌نمایش گذاشته است. این اصلاح شامل تعویض قاب فولادی ضدزنگ آیفون و افزودن یک نمایشگر جدید خمیده به گوشی iPhone 14 Pro Max است، اما سایر اجزای دستگاه بدون تغییر باقی می‌مانند.

صفحه‌نمایش خمیده به‌ویژه یادآور گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی است که از زمان عرضه گلکسی نوت اج در سال 2014، دارای نمایشگرهایی با انحنا در لبه‌های چپ و راست خود هستند.

آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر خمیده

آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر خمیده

lipilipsi تاکنون چندین اصلاحات ابتکاری دیگر آیفون را نیز انجام داده است، ازجمله افزودن نمایشگر پشتی با استفاده از اپل واچ، تغییر درگاه لایتنینگ آیفون 13 به USB-C و انتقال کل دستگاه به یک محفظه شفاف برای دیدن اجزای داخلی آن.

همان‌طور که می‌دانید، اپل علاقه چندانی به دستکاری گوشی‌هایش توسط کاربران ندارد و روی استفاده از قطعات اصلی بسیار حساس است. بنابراین احتمال بروز مشکل پس از این روند وجود دارد. با‌این‌حال، مهندس چینی وعده می‌دهد که نمایشگر منحنی را برای افرادی که آن را می‌خواهند، بسازد. متأسفانه اطلاعاتی در مورد هزینه این فرآیند و یا اینکه در کدام مدل‌ها امکان‌پذیر است، وجود ندارد.

نظر شما درباره آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر منحنی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی