حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 13 پرو به سنسور دوربین 1 اینچی و لنز تله‌فوتو شناور مجهز شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

پیش از این قرار بود سری Xiaomi 13 فردا (10 آذر) به‌صورت رسمی در چین معرفی شود؛ اما پس از درگذشت رهبر سابق حزب کمونیست چین، این شرکت اعلام کرد که رونمایی این گوشی‌ها به تعویق افتاده است. بااین‌حال، این اتفاق مانع از انتشار تیزرهای متعدد پیرامون پرچمداران آینده نشده است. اخیرا، شیائومی با انتشار پوستری تأیید کرده که گوشی شیائومی 13 پرو به سنسور دوربین 1 اینچی IMX989 سونی و همچنین لنز تله‌فوتو شناور با فاصله‌کانونی 75 میلی‌متر مجهز شده است.

سنسور دوربین 1 اینچی شیائومی 13 پرو

اوایل امروز طراحی گوشی پرچمدار شیائومی 13 پرو در تصاویر زنده آن فاش شد که از ماژول دوربین بزرگ آن حکایت داشت. تاکنون تأیید شده است که سری جدید شیائومی 13 با دوربین‌های لایکا وارد بازار می‌شود. شیائومی همکاری خود را با لایکا در اوایل سال جاری آغاز کرد و اولین گوشی‌های این همکاری، سری Xiaomi 12S و Mix Fold 2 بودند.

در ادامه، شیائومی امروز تأیید کرد که Xiaomi 13 Pro از سنسور 50 مگاپیکسلی 1 اینچی IMX989 سونی برای لنز اصلی دوربین خود بهره می‌برد. این حسگر با یک لنز اپتیک که به‌طور مشترک با لایکا ساخته شده است، همراه می‌شود.

سنسور دوربین 1 اینچی شیائومی 13 پرو

سنسور دوربین 1 اینچی شیائومی 13 پرو

شیائومی همچنین ادعا می‌کند که تصاویر این دوربین کیفیت فوق‌العاده‌ای خواهد داشت علاوه‌بر این، هر دو گوشی شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو دارای دوربین‌های تله‌فوتو 75 میلی‌متری با دیافراگم f/2.0 خواهند بود. شیائومی می‌گوید با استفاده از الگوریتم لایکا، این لنزها بهترین دوربین‌های ثانویه در گوشی‌های پرچمدار شیائومی تا به امروز خواهند بود.

دوربین‌های تله فوتو 75 میلی‌متری در این گوشی‌ها متفاوت هستند زیرا مدل Pro با فناوری فوکوس شناور عرضه می‌شود. این به کاربران امکان می‌دهد بر روی سوژه‌های نزدیک به‌راحتی فوکوس کنند.

جزئيات احتمالی دوربین و سنسور دو گوشی Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro به‌شرح زیر است:

شیائومی 13

سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX800

سنسور 12 مگاپیکسلی لنز فوق‌عریض

سنسور 10 مگاپیکسلی لنز تله‌فوتو (75 میلی‌متری)

شیائومی 13 پرو

سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX989

سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 لنز فوق‌عریض

سنسور 50 مگاپیکسلی سامسونگ JN1 لنز تله‌فوتو (75 میلی‌متری با فوکوس شناور)

دیدگاه شما پیرامون ترکیب دوربین گوشی‌های پرچمدار آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی