حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ احتمالی رونمایی شیائومی ۱۳ برای ۱۰ آذر ۱۴۰۱ عنوان می شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

منتظر شیائومی ۱۳ هستیم، حداقل ۲ عضو ساده و پرو این خانواده به زودی رونمایی خواهند شد. امشب و در گزارشی تاریخ احتمالی رونمایی شیائومی ۱۳ برای ۱۰ آذر ۱۴۰۱ عنوان می شود. این یعنی پنج‌شنبه همین هفته پرچمدار جدید Xiaomi در چین رونمایی خواهند شد.

تاریخ احتمالی رونمایی شیائومی ۱۳

شیائومی 13 و 13 پرو اخیراً و در گزارش‌های متعددی لو رفته اند. انتظار می‌رود گوشی‌های جدید این شرکت ماه آینده و با طراحی متفاوت از بقیه محصولات شیائومی رونمایی شوند. با این حال، این شرکت هنوز هیچ جزئیاتی در مورد نسل بعدی سری پرمیوم خود تایید نکرده است.

قبل از هر گونه اعلام رسمی، یک یوتیوبر فناوری شناخته شده فاش کرده است که سری آتی شیائومی 13 در اولین روز ماه دسامبر عرضه ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد. این تاریخ معادل ۱۰ آذر ۱۴۰۱ است.

شیائومی ۱۳

شیائومی ۱۳

رندرهای لو رفته از Xiaomi 13 با لبه‌های صاف و همچنین صفحه نمایش تخت به نمایش گذاشته شده‌اند. یک جزیره دوربین به روز شده با طراحی مربع شکل بزرگ وجود دارد که گوشه بالا سمت چپ قاب پشتی را اشغال می کند. رندرهایی که قبلاً فاش شده بود نشان می‌داد که شیائومی 13 دارای یک نمایشگر تخت با حاشیه‌های نازک به همراه یک دوربین درون سوراخ نمایشگر در مرکز لبه بالا است.

شیائومی ۱۳ اخیرا در وب سایت Geekbench با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 همراه با 12 گیگابایت رم دیده شده و در تست تک هسته ای 1497 امتیاز و در تست چند هسته ای 5089 امتیاز کسب کرده است.

احتمالا شیائومی 13 با صفحه نمایش 6.2 اینچی AMOLED با رزلوشن 2K و رفرش‌ریت 120 هرتز عرضه می شود. این گوشی می‌تواند دارای سنسور دوربین 50 مگاپیکسلی سری IMX8 سونی باشد و از شارژ سریع سیمی 120 واتی پشتیبانی کند.

مدل پرو نیز به همین پردازنده مجهز خواهد شد اما در Geekbench امتیاز بالاتری کسب کرده است. شیائومی 13 پرو در تست تک هسته ای 1504 امتیاز و در تست چند هسته ای Geekbench 5 امتیاز 5342 را کسب کرد.

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی ۱۳ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)