حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور آذر ۱۴۰۱ + قیمت جدید جک S5 در کنار جک J4 و جک T8

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

موج افزایش قمیت خودروهای مونتاژی در پایان پاییز ۱۴۰۱ به وجود آمده است. قیمت جدید محصولات فردا موتور آذر ۱۴۰۱ چندی پیش اعلام شده بود و حالا نوبت به کرمان موتور است. افزایش قیمت محصولات کرمان موتور آذر ۱۴۰۱ اعلام شده و قیمت جدید جک S5 در کنار جک J4 و جک T8 به‌روزشده است.

افزایش قیمت محصولات کرمان موتور آذر ۱۴۰۱

جک اس ۵ فیس لیفت

جک اس ۵ فیس لیفت

جک S5 کرمان موتور اردیبهشت ۱۴۰۰ یک فیس لیفت را تجربه کرد. فیس لیفت جک S5 بسیار ساده بود و پسندیدن آن کاملا بستگی به سلیفه شما دارد. محصولی که پیش از فیس لیفت هم بسیار محبوب بود و توانست فروش قابل توجهی را در بازار کشورمان ثبت کند.

قیمت جدید جک S5 GDI برای آذر ۱۴۰۱ با ۱۴ میلیون تومان افزایش قیمت از ۹۸۵ به ۹۹۹ میلیون تومان می رسد تا فقط ۱ میلیون تومان با میلیاردی شدن این خودروی کرمان موتور فاصله داشته باشد.

جک J4

جک J4 آپشنال

سدان اقتصادی کرمان موتور که به تازگی به‌روزشده و با پسوند آپشنال خود را از مدل قبلی خود جدا می‌کند. جک J4 آپشنال با ارتقا سیستم ایمنی و افزوده شدن ESP و چند تغییر از جمله دیسکی شدن ترمزهای عقب، نمایشگر برای مالتی مدیا، دی‌لایت و نشانگر تعویض دنده خودرو یا GSI تلاش دارد تا برای سدان‌های اقتصادی ایران خودرو از جمله دنا پلاس توربو اتوماتیک کمی رقیب سخت‌تری باشد.

قیمت جدید جک J4 آپشنال برای آذر ۱۴۰۱ برابر ۵۳۰ میلیون تومان اعلام می شود که افزایش قیمت اندک ۱۰ میلیون تومانی را نسبت به قیمت قبلی ۵۲۰ میلیون تومانی آن تجربه می‌کند.

جک T8

جک T8

سومین خودرویی که قیمت جدیدی برای آذر ۱۴۰۱ دارد، پیکاپ دوکابین جک T8 است. البته این خودرو در ایران با نام KMC T8 مونتاژ می‌شود تا برای دور زدن تحریم‌ها نگرانی وجود نداشته باشد. یک خودروی ۲ دیفرانسیل با موتور ۲ لیتری توربوشارژ و ظاهری مناسب که می‌تواند برای کاربری‌های خاص یک انتخاب قابل تامل باشد.

قیمت جدید جک T8 یا همان کی ام سی T8 برای آذر ۱۴۰۱ به ۹۸۵ میلیون تومان می‌رسد که نسبت به قیمت ۹۶۷ میلیون‌تومانی قبلی آن افزایش قیمت اندک ۱۸ میلیون تومانی را تجربه می‌کند.

نظر شما درباره قیمت جدید محصولات کرمان موتور چیست؟

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر ۱۴۰۱ منتشر شد

افزایش قیمت محصولات فردا موتور آذر ۱۴۰۱ + قیمت جدید فردا T5 و فردا SX5

فروش فوری سایپا ۳ آذر ۱۴۰۱ برای شاهین + بدون قرعه کشی

فروش فوری ایران خودرو ۳ تا ۶ آذر ۱۴۰۱ + تحویل ۱ تا ۳ ماهه

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)