حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش قیمت محصولات فردا موتور آذر ۱۴۰۱ + قیمت جدید فردا T5 و فردا SX5

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

با افزایش قیمت خودرو در هفته‌های پایانی آبان ماه ۱۴۰۱ کم کم لیست قیمت جدید محصولات مونتاژی چینی در کشور منتشر می‌شود. فردا موتور با سبد محصولات متنوعی در بازار حضور دارد و امروز قیمت جدید ۲ محصول آن منتشر شده است. به این ترتیب شاهد افزایش قیمت محصولات فردا موتور آذر ۱۴۰۱ هستیم. در ادامه قیمت جدید فردا T5 و فردا SX5 را با هم مرور می کنیم.

افزایش قیمت محصولات فردا موتور آذر ۱۴۰۱

فردا SX5 یکی از اولین محصولاتی است که فردا موتور با آن به بازار خودرو ایران وارد شد. پس از آن فردا T5 وارد شد که اگر گیبرکس CVT مدل ارزان‌تر را دوست ندارید، یک گیبرکس ۶ دنده اتوماتیک را به شما ارایه می کند. همچنین موتور توربو در کنار مشخصات ایمنی بالاتر می تواند تفاوت قیمت این دو خودرو را کمی منطقی‌تر کند.

فردا SX5

فردا SX5

فردا SX5 پیش از این با قیمت رسمی ۸۴۹ میلیون تومان برای خریداران ارائه می‌شد. فردا موتور قیمت این خودرو را برای آذر ۱۴۰۱ با افزایش ۷۰ میلیون تومانی به ۹۱۹ میلیون تومان رساند.

فردا T5

فردا T5

فردا T5 که با قیمت ۱ میلیارد و ۴۹ میلیون تومانی عرضه می‌شد و جای خالی مدل ۷ نفره آن در بازار ما خالی است، حالا و از آذر ۱۴۰۱ با افزایش قیمت ۱۱۰ میلیون تومانی به ۱ میلیارد و ۱۵۹ میلیون تومان می‌رسد.

به این ترتیب خودروی ارزان تر با حدود ۸ درصد و خودروی گران‌تر با ۱۰ درصد افزایش قیمت برای خریداران در دسترس خواهد بود. البته طرح فروش جدیدی برای این محصولات اعلام نشده است.

نظر شما درباره قیمت این ۲ محصول جدید فردا موتور چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)