حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر ۱۴۰۱ منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

اختلاف قیمت شدید بین کارخانه و بازار در محصولات ایران خودرو سبب ایجاد صف های بیش از ۵ میلیونی برای خرید چند هزار خودرو در هر عرضه می شود. به هر حال این روالی است که ادامه دارد و مشخص نیست که این قیمت‌گذاری دستوری چه زمانی دست دلالان را از بازار کوتاه خواهد کرد. به تازگی لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر ۱۴۰۱ منتشر شده و این لیست برای حواله‌داران پیش فروش ایران خودرو اهمیت بالایی دارد.

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر ۱۴۰۱

خانواده محصولات نشان پژو، هایما و ایران خودرو در این لیست حضور دارند. ایران خودرو می گوید اگر خودرویی در این لیست حضور ندارد به آن دلیل است که در ماه جاری تحویلی برای آن برنامه ریزی نشده است. ارزان خودرو در لیست قیمت کارخانه‌ای ایران خودرو برای آذرماه ۱۴۰۱ را می توان پژو ۲۰۶ تیپ ۲ دانست که با عدد ۱۵۰ میلیون و ۳۴۳ هزار تومان به دست مصرف‌کننده خواهد رسید. خودرویی که با قیمت حدودا ۲ برابری در بازار معامله می شود.

ایران خودرو TF21 معرفی شد + گالری تصاویر جانشین پژو ۲۰۶

لقب گران ترین محصول نشان ایران خودرو در این لیست به تارا اتوماتیک می رسد که با قیمت ۴۱۵ میلیون تومانی به عنوان پرچمدار محصولات این خودروساز داخلی نقش ایفا می کند. خودرویی که البته با تمام استانداردهای جهانی یک محصول اقتصادی به شمار می رود.

هایما اس ۷ نیز به عنوان یک خودروی مونتاژی در خط تولید ایران خودرو با قیمتی معادل ۸۴۳ میلیون تومان در کارخانه عرضه می شود.

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر ۱۴۰۱

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر ۱۴۰۱

نظر شما درباره قیمت محصولات ایران خودرو برای آذرماه ۱۴۰۱ چیست؟ برای حواله‌داران طرح‌های پیش‌فروش قبلی که البته این عدم افزایش قیمت، مسلما خبر خوشحال‌کننده‌ای خواهد بود.

فیلم آتش سوزی تارا ایران خودرو در اردبیل

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)