حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوری ایران خودرو ۳ تا ۶ آذر ۱۴۰۱ + تحویل ۱ تا ۳ ماهه

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار داخلی، حتما بخوانید، خودرو

پس از اعلام قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو برای آذر ۱۴۰۱ حالا نوبت به طرح فروش فوری جدید این شرکت است. جالب این که پس از مدت ها یک طرح فروش فوری ارائه شده که مدت زمان تحویل ۳۰ روزه هم دارد. طرح فروش فوری ایران خودرو آذر ۱۴۰۱ برای ۲ دسته کاربران “عادی” و “ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” در دسترس خواهد بود.

فروش فوری ایران خودرو آذر ۱۴۰۱

در جدول‌های زیر می توانید جزئیات ۲ طرح فروش فوری آذر ۱۴۰۱ ایران خودرو را ببینید. در هر دو طرح خودروهای یکسان با مبالغ و موعد تحویل برابر را می بینیم. تنها تفاوت در برنامه فروش است که بستگی به شرایط متقاضی دارد.

لیست قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو آذر ۱۴۰۱ منتشر شد

در طرح “ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت” که به طرح “مادران” هم مشهور است، متقاضیان واجد شرایط فقط خانم‌هایی هستند که فرزند دوم خود را پس از تاریخ ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به دنیا آورده باشند. همچنین در بین افراد واجد شرایط اولویت با آنهایی است که در ۲ سال اخیر خودرویی دریافت نکرده باشند.

۳ خودرو پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7p، سورن پلاس دوگانه سور و وانت آریسان ۲ دوگانه سور در طرح فروش ۳۰ روزه موجود هستند.

طبیعتا تقاضا برای طرح ۳۰ روزه بیشتر است و اگر می خواهید شانس خود را بیشتر کنید، می توانید برای خرید سورن پلاس دوگانه سوز یا پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7p در طرح ۹۰ روزه اقدام کنید.

 

فروش فوری آذر ۱۴۰۱ ایران خودرو برای متقاضیان عادی

فروش فوری آذر ۱۴۰۱ ایران خودرو برای متقاضیان عادی

فروش فوری آذر ۱۴۰۱ ایران خودرو برای طرح ویژه مادران

فروش فوری آذر ۱۴۰۱ ایران خودرو برای طرح ویژه مادران

ارزان ترین خودرو در این طرح پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7p است که به قیمت ۲۰۹ میلیون تومان به دست متقاضیان خواهد رسید. نظر شما درباره این طرح فروش خودرو چیست؟

برای ثبت نام در این طرح می توانید از سایت فروش ایران خودرو اقدام کنید. همچنین برای دیدن نتایج قرعه کشی ایران خودرو می توانید این مطلب را بخوانید:

آموزش دیدن نتیجه قرعه کشی ایران خودرو در سایت شرکت

آدرس سایت پیش فروش ایران خودرو

ایران خودرو TF21 معرفی شد + گالری تصاویر جانشین پژو ۲۰۶

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)