حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ بندی شیائومی ۱۳ بسیار متنوع خواهد بود + مدل های سرامیکی

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

هفته آینده، شیائومی میزبان رویداد معرفی محصول جدید خواهد بود. انتظار می‌رود سری پرچمدار شیائومی در این مراسم معرفی شود. شایعاتی درباره نام این سری وجود دارد که برخی آن را Xiaomi 13 و برخی دیگر Xiaomi 14 می‌نامند. در این گزارش جدید نام آن با شماره ۱۳ تصور شده است. گفته می‌شود که رنگ بندی شیائومی ۱۳ بسیار متنوع خواهد بود و مدل های سرامیکی هم دارد.

رنگ بندی شیائومی ۱۳

ما انتظار داریم که خانواده پرچمدار جدید Xiaomi نیز حداقل ۳ عضو داشته باشد. مدل‌های ساده و پرو احتمالا در رونمایی پیش‌رو معرفی شوند اما اولترا کمی بعدتر باید ارائه شود.

بعید نیست که Xiaomi 13 صفحه نمایش تخت را به کار بگیرد، در حالی که مدل پرو صفحه نمایش دولبه خمیده نسل قبلی را ارائه می دهد. مدل پرو همچنین دارای یک حسگر تصویر 1 اینچی خواهد بود که از شیائومی Mi 12S Ultra به ارث رسیده است.

در جدیدترین گزارش‌ها می‌شنویم که نسخه پایه Xiaomi 13 حداکثر ۱۰ رنگ را ارائه می دهد. بنابراین، این اولین گوشی پرچمدار جهان با تنوع رنگ بسیار زیاد است. عکس‌های لو رفته نه تنها رنگ‌ها را نشان می‌دهند، بلکه طراحی قبلی را نیز تایید می‌کنند.

هیچ اطمینانی در مورد جنس پنل پشتی وجود ندارد. منظور ما این است که هیچ خبر رسمی در مورد قاب پشتی شیشه‌ای یا چرمی وجود ندارد. اما دیروز، یکی از مدیران شیائومی به نظری در Weibo پاسخ داد و وجود مدل سرامیکی آن را تایید کرد.

شیائومی با نمایشگر 6.2 اینچی اندازه جمع‌و‌جوری دارد، در حالی که کل بدنه دارای ابعاد 152.8در71.5در8.3 میلی متر است.

طبق انتظار در قلب این پرچمدارها، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ قرار خواهد داشت که یکی از قوی ترین تراشه‌ها در اکوسیستم اندروید است. همچنین دارای حافظه رم LPDDR5X و حافظه داخلی UFS 4.0 خواهد بود. بنابراین، این گوشی قوی ترین عملکرد تاریخ شیائومی را ارائه می دهد.

اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام رسما معرفی شد: قوی‌تر و بهینه‌تر با پشتیبانی از Wi-Fi 7 و ری‌تریسینگ

چند روز پیش شنیدیم که قیمت شیائومی ۱۳ دوباره افزایش می یابد. این ارتباط مستقیم با عوامل مختلف دارد. مواردی که شامل ارتقاء مشخصات، هزینه ها، بیماری همه‌گیر کرونا و نوسانات نرخ ارز هستند. قیمت مدل پایه شیائومی ۱۳ باید 15 تا 20 درصد افزایش یابد و به حدود 4500 یوان (629 دلار) برسد. ما هیچ سرنخی نداریم که نسخه Pro چه قیمتی خواهد داشت.

نظر شما چیست؟ رنگی بندی Xiaomi 13 برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
.Yakuza

همه چی دیگه داره شبیه اپل میشه همه چی کپی داخلی کم بود حالا لنز دوربین همه مثل اپل شده.شیامویی باید بجای این همه گوشی حداقل یه مدل استاندارد با اندروید سبک تر بزنه مثل مترولا اگه مشکل رابط کاربری حل کنه می‌تونه موفق بشه.منتظر شارژر 240واتی شیامویی باشید.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)