حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A72 سامسونگ رسما ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

سامسونگ گلکسی A72 شاید یکی از معدودهای “هفت”های سامسونگ باشد که با بی‌مهری این شرکت کره ای مواجه شد. هر چند جانشین آن یعنی گلکسی A73 جذابیت بیشتری دارد اما به هر حال نسل قبلی آن هم کاربرانی علاقه‌مند به نمایشگر بزرگ را به خود جلب کرده است. خبر خوب برای این دسته کاربران این است که امروز آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A72 سامسونگ رسما ارایه شد.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A72 سامسونگ

پس از گلکسی A52، گلکسی M32 5G و گلکسی M52 5G، سامسونگ به‌روزرسانی اندروید 13 را برای یک گوشی میان‌رده دیگر که در سال 2021 عرضه شد، منتشر کرد. گلکسی A72 اکنون دریافت به‌روزرسانی One UI 5.0 مبتنی بر Android 13 را به همراه آخرین وصله امنیتی آغاز کرده است.

آپدیت پایدار اندروید 13 برای گلکسی A72 با ورژن A725FXXU4CVJB منتشر شده است. این به روز رسانی در حال حاضر در روسیه در دسترس بوده و ما انتظار داریم در چند هفته آینده در دسترس بودن آن به سایر بازارها نیز گسترش یابد. به هر حال قول سامسونگ مبنی بر پایان عرضه One UI 5.0 برای این دستگاه تا پایان سال 2022 است. به روز رسانی جدید همچنین وصله امنیتی نوامبر 2022 را به ارمغان می آورد. این وصله امنیتی نزدیک به چهار دوجین آسیب پذیری امنیتی را برطرف می کند.

اگر از کاربران گلکسی A72 هستید، می‌توانید بررسی کنید که آیا این آپدیت برای شما ارایه شده است یا نه. برای انجام این کار، باید به تنظیمات » به روز رسانی نرم افزار بروید و روی Download and install ضربه بزنید.

سامسونگ اوایل سال گذشته گلکسی A72 را در کنار گلکسی A52 و گلکسی A52 5G عرضه کرد. این گوشی با اندروید 11 عرضه شد و به‌روزرسانی اندروید 12 را در اواخر سال 2021 دریافت کرد. این دستگاه حداقل یک به‌روزرسانی دیگر سیستم‌عامل اندروید را در آینده دریافت خواهد کرد.

شما گلکسی A72 دارید؟ آپدیت اندروید ۱۳ برای شما عرضه شده است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
satm1979

سلام و عرض ادب
گوشی بنده سامسونگ A72 هستش. همین الان رفتم تو تنظیماتش چک کردم دیدم هنوز نیومده. بنده همیشه و هرروز چک می‌کنم و منتطرم کی آپدیت میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)