حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2 توسط گواهینامه CMIIT فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس ۱۱ که مدت ها در انتظارش بودیم، اخیراً در چین معرفی شده و قرار است در ماه فوریه وارد بازار هند شود. گزارش ها حاکی از آن است که این کمپانی چینی قصد دارد تا پرچمدار دیگری را به بازار عرضه کند. این تلفن هوشمند پرچمدار، وان پلاس Ace 2 نام داشته و هم اکنون وب‌سایت گواهینامه MIIT چین، مشخصات کلیدی آن را به اشتراک گذاشته است.

وان پلاس Ace 2 از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی وجود ندارد. وب‌سایت CMIIT مشخصات کلیدی وان پلاس Ace 2 فاش کرده است. اخیراً گوشی هوشمندی از وان پلاس با شماره مدل PHK110موفق به دریافت گواهی مذکور شده است. گفته می‌شود که این شماره مدل مربوط به OnePlus Ace 2 است. این تاییدیه نشان می‌دهد که تلفن هوشمند مورد بحث در آینده ای نزدیک در کشور چین معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که Ace 2 در بازار های دیگر با نام OnePlus 11R به دست کاربران برسد.

گواهی CMIIT

داده های گواهینامه CMIIT نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری برخوردار بوده و همانند وان پلاس ۱۱ از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. همچنین تأیید شده که این دستگاه از دو سیم‌کارت و شبکه اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. گزارش ها حاکی از آن است که OnePlus Ace 2 دارای صفحه نمایش OLED با لبه های خمیده خواهد بود. این نمایشگر رزولوشن 1.5K خواهد داشت. تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱  (همراه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی) به عنوان قلب تپنده این دستگاه در نظر گرفته شده است.

OnePlus 11

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، سه لنز دوربین در قاب پشتی وان پلاس ایس ۲ قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی دارای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 خواهد بود. در کنار آن نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و ۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد. این گوشی هوشمند احتمالا دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد. وان پلاس هنوز هیچ اطلاعاتی درباره Ace 2 منتشر نکرده است. رئیس این شرکت اما فاش کرده که در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند پرچمدار هستند که به اندازه وان پلاس ۱۱ قوی است. شاید او درباره OnePlus Ace 2 صحبت می‌کند. اما باید تا انتشار اطلاعات بیشتر صبور باشیم.

وان پلاس 11 با اسنپدراگون 8 نسل 2 و شارژ 100 واتی رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ چه رنج قیمتی را برای وان پلاس Ace 2 مناسب می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی