حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری سونی و هوندا برای رقابت با تسلا و قرارگیری کنسول PS5 در خودروهای برقی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پلی‌استیشن، خودرو، سونی، کنسول بازی

بی شک شرکت تسلا این روزها بسیار سر زبان‌ها افتاده است و با رویکرد و استراتژی‌های نوین خود توانسته انقلابی در فروش خودروهای برقی ایجاد کند. این موضوع همچنین چالش شرکت‌ها را بیشتر کرده است و گویا باید شاهد همکاری سونی و هوندا برای رقابت با تسلا و قرارگیری کنسول PS5 در خودروهای برقی باشیم. با ترنجی همراه شوید.

همکاری سونی و هوندا برای رقابت با تسلا و قرارگیری کنسول PS5 در خودروهای برقی

تسلا شرکتی است که می‌خواهد چیزی بیش از یک وسیله نقلیه الکتریکی ارائه دهد. هدف این شرکت ارائه یک تجربه کامل با وسایل نقلیه خود است و سیستم خودروهای تسلا بخشی از آن است. این سیستم هر سال از نظر ویژگی‌های مختلف، غنی‌تر می‌شود و موارد بیشتری برای ارائه در آن، در راه است. برخی از شرکت‌ها کاملا از این موضوع آگاه هستند و قصد رقابت با تسلا را دارند.

به همین دلیل نیز باید چیزی بیش از وسایل نقلیه الکتریکی ارائه دهند. ظاهرا سونی و هوندا در صدد ارائه یک تجربه نرم افزاری فوق‌العاده عالی در خودروهای برقی آینده این شرکت هستند. یک شراکت جدید بین این دو کمپانی، احتمالا PS5 را به وسایل نقلیه برقی هوندا خواهد رسان، (چه ایمن باشد و چه نباشد).

همکاری سونی و هوندا برای رقابت با تسلا

همانطور که گفتیم، سونی ممکن است PS5 را به زودی در خودروهای برقی هوندا قرار دهد. سونی و هوندا در ماه سپتامبر یک سرمایه گذاری مشترک به نام Sony Honda Mobility تاسیس کردند. این دو شرکت هنوز محصولات و نام‌های تجاری را که تحت این سرمایه گذاری قرار خواهند گرفت، فاش نکرده‌اند. با این حال، آن‌ها قصد دارند با رقبای خود در بازار خودروهای برقی رقابت کنند. یکی از ایده‌ها، ارائه محصولات سونی در خودروهای الکتریکی هوندا است.

البته، قرار گرفتن PS5 در وسایل نقلیه هوندا ممکن است بخشی از این معامله باشد. ایزومی کاوانیشی، رئیس بخش سونی هوندا موبیلیتی (Sony Honda Mobility)، در مصاحبه‌ای با فایننشال تایمز گفت که آن‌ها در حال برنامه ریزی برای ساخت یک خودروی برقی پیرامون حوزه موسیقی و فیلم هستند که به یک کنسول PS5 نیز مجهز است. وی همچنین گفت که این موضوع، تلاش و رقابت ما با تسلا است. کاوانیش که قبلا رئیس بخش هوش مصنوعی سونی بود، اظهار داشت که امکان قرار دادن PS5 در این خودروها وجود دارد.

همکاری سونی و هوندا برای رقابت با تسلا

به گفته خبرگزاری GizChina، یاسوهید میزونو، رئیس Sony Honda Mobility و رئیس سابق هوندا، می‌گوید که این شرکت در حال ساخت فرآیند تولید خود با محور اولویت قرار دادن محتوا است. این دو کمپانی اولین مدل خود را تا سال ۲۰۲۵ در آمریکای شمالی عرضه خواهد کرد. البته، برای ایجاد این تجربه، قابلیت رانندگی خودکار و ارائه قابلیت‌های بیشتر نیز ضروری است. در غیر این صورت، لذت بردن از تجربه بازی‌های PS5 در بسیاری از موارد ممکن نخواهد بود، مگر اینکه در داخل ماشین خود باقی بمانید و ماشین نیز بدون حرکت باشد.

در واقع قابلیت رانندگي خودكار راه حل این موضوع است. کاوانیش به خوبی از این واقعیت آگاه است. او می‌گوید برای اینکه از فضای داخل ماشین لذت ببرید، باید فضایی باشد که در آن نیازی به رانندگی نداشته باشید. راه حل این امر قطعا قابلیت رانندگی خودکار است. وی همچنین می‌افزاید که توسعه چنین قابلیتی به زمان بیشتری نیاز دارد. ما کنجکاو هستیم که ببینیم نتیجه این سرمایه گذاری و ماجراجویی مشترک سونی و هوندا چه خواهد شد. البته این تازه آغاز راه است. نظر شما کاربران ترنجی درباره همکاری سونی و هوندا برای رقابت با تسلا و قرارگیری کنسول PS5 در خودروهای برقی چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان