حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جشن تولد ۵۰ سالگی هوندا با بدنه های طلایی

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | خودرو

کمپانی هوندا در سال ۱۹۴۷ توسط ایکس تاسیس شد و حالا جشن ۵۰ سالگی خود را با طلا پوش کردن برخی از محصولات خاطره انگیز خود برگزار کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جشن تولد ۵۰ سالگی هوندا با بدنه های طلایی را ببینیم.

برای جشن گرفتن سالگرد ۵۰ سالگی این برند محبوب ژاپنی هوندا تعدادی از محصولات خود شامل موتورسیکلت‌ها خودرو های خاطره انگیز موتور های خاکی یک چمن زن و حتی یک ژنراتور برق را طلاپوش کرده است.

به طور دقیق اگر بخواهیم اشاره کنیم، یک خودرو هاچ بک مدل Type R hot سیویک، یک خودروی هیبریدی آکورا NSX، یک چمن زن مدل HRU19 Buffalo، ژنراتور مدل EU22i، موتورسیکلت CBR1000RR Fireblade، موتور خاکی CRF450L dual-sport و موتور سیکلت کودکان CRF50F محصولات لاکچری جدید هوندا را تشکیل می‌دهند. البته اینها آیتم‌هایی هستند که به عنوان نمونه و تنها به مناسبت جشن ۵۰ سالگی تاسیس هوندا ساخته شد‌ه‌اند و فروش آنها به مردم انجام نمی‌گیرد.

“ما درباره اینکه چگونه می‌توانیم تولد خود را به شکلی ویژه و البته سرگرم‌کننده جشن بگیریم فکر کردیم.” اینها را Hiroyuki Shimizu، مدیر هوندا استرالیا بیان می‌کند. “منظورم این است که چه کسی تا به حال یک چمن زن یا یک ژنراتور طلایی را دیده است؟”

گفتنی است که این جشن در استرالیا برگزار شده و شرکت چند ملیتی هوندا در دیگر نقاط جهان برنامه‌های متفاوتی داشته است. شما با برند هوندا خاطره ای دارید؟ از آن محصولی دارید؟ نظر شما درباره این برند ژاپنی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan1102000

70 سالگی…نه 50

ehsan1102000

تازه..هوندا 1948 تاسیس شده. نه 47

Cyrus

درسته
حق با شماست
هوندا 70 ساله که تاسیس شده
اشتباه تایپی بوده که 1947 نوشته شده
ولی این مطلب درباره 50 سالگی هوندا استرالیاست!
نه هوندا ژاپن!

ehsan1102000

اع واقعا؟ وقتی جناب مهندس عطاییی به کامنتا توجه نکنه همین میشه دیگه😅😉

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)