حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت هوندا خودرو‌های آینده خود را به سیستم Android Auto و CarPlay مجهز خواهد کرد

نوشته

8 سال قبل | بدون دیدگاه | ترنجی

در مرکز تحقیق و توسعه شهر کالیفرنیا، شرکت هوندا به صورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد تا در بیشتر خودرو های آینده خود دو سیستم  Android Auto و CarPlay  را به صورت پیش‌فرض اضافه کند. همچنین نام اولین خوردو شرکت که دارای این قابلیت خواهد بود نیز به صورت رسمی اعلام شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

مدل ۲۰۱۶ ماشین Honda Accord که تقریبا معرفی شده است، دو سیستم فوق را در درون خود جای داده؛ بر خلاف شرکت‌هایی چون هیوندای که ترجیح می‌دهد هر خودرو را به یک سیستم مجهز کنند، هوندا دو سیستم را برای راحتی کاربر کنار هم قرار داده است. در ویژگی‌هایی که این دو سیستم می‌توانند برای کاربر به ارمغان بیاورند هیچ تفاوتی وجود ندارد اما نکته مهم که شرکت نیز به آن اعلام داشته است، سعی در کسب آماری نیمه دقیق از تمایل کاربران و میزان کاربر هر دو اکوسیستم است. این مورد می‌تواند عاملی برای تصمیم گیری در خوردو های آینده نیز باشد اما در هر صورت بد نیست بدانید API مخصوص هماهنگی خودرو نیز تحت عنوان  Uni-Cub معرفی شده است.  Uni-Cub این امکان را برای توسعه‌دهنده بوجود می‌آورد که با توجه به امکانات خودرو بتواند اپلیکیشن های مختلفی نیز طراحی کند.

کدام خوردو هوشمند را شما می‌شناسید که از این دو سیستم استفاده کرده باشد؟ به نظر شما مفید خواهد بود؟

[su_button url=”http://www.engadget.com/2015/07/23/honda-announces-android-auto-and-carplay-support-are-coming/” background=”#0fc5b7″]engadget[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....