حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو C50 اوایل آذر ماه در هند معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، پوکو

قرار است که پوکو C50 در هند عرضه شود. شیائومی تأیید کرد که این تلفن هوشمند در هفته آخر نوامبر (ابتدای آذر ماه) در کشور هند رونمایی خواهد شد. علاوه بر تاریخ معرفی، نام این دستگاه نیز تأیید شده است. Poco C50 جانشین پوکو سی ۴۰ (که در ژوئن سال جاری میلادی معرفی شده) خواهد شد. این گوشی هوشمند در بازار هند عرضه نشده بود. هم اکنون قرار است تا سری C پوکو بار دیگر به هند بازگردد.

پوکو C50 احتمالا همان نسخه ری‌برند شده +Redmi A1 خواهد بود

اگر به خاطر داشته باشید، آخرین گوشی هوشمند سری C پوکو که پا به کشور هند گذاشت، Poco C31 بود. در حال حاضر شیائومی رسماً تأیید کرده است که پوکو C50 در آخرین هفته نوامبر در هند رونمایی می‌شود. این کمپانی هنوز مشخصات کلیدی C50 را افشا نکرده است. اما در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرده که این دستگاه، یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه بوده که در بخش دوربین عملکرد درخشانی خواهد داشت. شیائومی همچنین ادعا کرده که Poco C50 دارای طراحی زیبا و عمر باتری طولانی خواهد بود. احتمالا در روز های آتی، و با نزدیک شدن به مراسم رونمایی، جزئیات بیشتری درباره این گوشی هوشمند مقرون به صرفه پوکو منتشر خواهد شد.

Redmi A1 Plus

در‌ گذشته،  پوکو سی ۵۰ در میان داده های IMEI و «لیست دستگاه های پشتیبانی شده توسط Google Play» مشاهده شده بود. این دو منبع نشان می‌دهند که احتمالا Poco C50 نسخه ری‌برند شده Redmi A1 Plus خواهد بود. اگر این فرضیه صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که پوکو C50 از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح HD+ برخوردار باشد. در این گوشی خبری از پانچ هول نخواهد بود و دوربین سلفی درون یک ناچ قطره ای شکل قرار خواهد گرفت. خوشبختانه +Redmi A1 دارای سنسور اثر انگشت در قاب پشتی خود است؛ پس احتمالا پوکو سی ۵۰ نیز از این ویژگی برخوردار خواهد بود.

شیائومی +Redmi A1 با تراشه Helio A22 و قیمت پایه 85 دلار معرفی شد

مطابق با گزارش وب‌سایت Gizmochina، از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند آینده پوکو می‌توان به دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی اشاره کرد. احتمالا دو لنز دوربین در قاب پشتی C50 قرار خواهد گرفت. دوربین اصلی رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم دارای وضوح ۰.۰۸ مگاپیکسلی (QVGA) خواهد بود. تراشه مدیاتک هلیو A22 نیروی پردازشی این دستگاه را تأمین می‌کند. انتظار داریم که Poco C50 در دو نسخه و با دو حافظه رم ۲ و ۳ گیگابایتی عرضه شود. هر دو نسخه از ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می‌برند. Redmi A1 Plus از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و از شارژ ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. بنابراین احتمالا Poco C50 نیز از همین مشخصات بهره خواهد برد. در این تلفن هوشمند خبری از اندروید ۱۳ نبوده و شیائومی به دوازدهمین نسخه اندروید (Go Edition) اکتفا خواهد کرد.

نظر شما درباره POCO C50 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی