حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات و رندر های ردمی +A1 فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، رندر، شایعات

چندی پیش تلفن هوشمند Redmi A1 در کشور هند معرفی شد. اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت در حال توسعه یک گوشی هوشمند دیگر از سری A است. این دستگاه اخیراً در سایت های مختلف صدور گواهینامه مشاهده شده است. امروز رندر ها و برخی از مشخصات ردمی +A1 فاش شدند.

رندر های ردمی +A1 طراحی این دستگاه را فاش می‌کنند

گزارش جدید Appuals مشخصات کلیدی و همچنین رندر های ردمی +A1 را فاش کرده است. این تلفن هوشمند طراحی و ویژگی‌های مشابهی با نسل گذشته دارد. تغییرات Redmi A1 Plus اندک بوده اند. به عنوان مثال، نسخه پلاس به سنسور اثر انگشت در قاب پشتی مجهز خواهد شد که در A1 وجود نداشت. رندر ها نشان می‌دهند که دو لنز دوربین در قاب پشتی Redmi A1 Plus قرار خواهد گرفت. صفحه نمایش حاشیه های زیادی دارد و دوربین سلفی نیز درون یک ناچ قطر ای شکل قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده می‌دانیم که این تلفن هوشمند در سه رنگ آبی روشن، سبز روشن و مشکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

Redmi A1 Plus

همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند، ردمی ای ۱ پلاس از صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی با وضوح HD+ بهره خواهد برد. گفته می‌شود که این نمایشگر نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ داشته و حداکثر رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و روشنایی ۴۰۰ نیتی دارد. تراشه مدیاتک Helio A22 به همراه ۲ گیگابایت رم LPDD4X و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی، نیروی پردازشی این دستگاه را تأمین خواهد کرد. همان‌طور که اشاره شد، سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند در قاب پشتی قرار گرفته است. و سیستم عامل نیز دوازدهمین نسخه اندروید خواهد بود.

ردمی A1 با تراشه مدیاتک A22، نمایشگر HD+ و قیمت ۸۰ دلاری معرفی شد

دو لنز دوربین در قاب پشتی Redmi A1 Plus قرار خواهند گرفت. گفته می‌شود که سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسل است. احتمالا باتری گوشی مقرون به صرفه آینده ردمی ظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری داشته و از شارژر ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند. از دیگر مشخصات این تلفن هوشمند می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری صدا، پورت Micro-USB، دو سیم کارت نانو، کارت حافظه microSD اختصاصی، VoWiFi، وای فای ۲.۴ گیگاهرتزی و بلوتوث ۵ اشاره کرد.

نظر شما درباره Redmi A1 Plus چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی