حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تکنو POP 6 Pro با نمایشگر ۶.۵۶ اینچی و اندروید ۱۲ گو معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، برندهای مطرح فناوری

امروز تکنو POP 6 Pro در هند معرفی شد. این تلفن هوشمند جانشین POP 5 Pro است که سال گذشته رونمایی شده بود. آخرین گوشی هوشمند تکنو یک محصول پایین رده و مقرون به صرفه است. این دستگاه در رنج قیمتی کمتر از ۸,۰۰۰ روپیه (۱۰۰ دلار) قرار می‌گیرد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به مشخصات جدیدترین گوشی تکنو بیندازیم.

تکنو POP 6 Pro مانند نسل قبل قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار دارد

تکنو POP 6 Pro دارای صفحه نمایش ۶.۵۶ اینچی با وضوح HD+ و روشنایی ۴۸۰ نیت است. قاب پشتی این دستگاه دارای رنگ گرادیانی با الگوی مورب شکل است. خوشبختانه ویوو برای جدیدترین گوشی هوشمند خود سنسور اثر انگشت را در نظر گرفته است. این سنسور بر روی دکمه پاور قرار دارد. دوربین سلفی نیز مطابق انتظار درون یک ناچ قطره ای شکل تعبیه شده است. Tecno POP 6 Pro دارای ماژول دوربین مستطیلی است.

برخی از مشخصات Tecno POP 6 Pro

دو لنز دوربین در قاب پشتی این دستگاه قرار گرفته است. دوربین اصلی رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و دوربین دوم از نوع AI است‌. در بین این دو لنز فلش LED دیده می‌شود. باید اشاره کنیم که دوربین سلفی این دستگاه دارای سنسوری با رزولوشن ۵ مگاپیکسل است. تراشه مدیاتک هلیو A22 نیروی پردازشی این تلفن هوشمند را تأمین می‌کند. تکنو پاپ ۶ پرو دارای ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی قابل ارتقا تا ۱ ترابایت از طریق کارت microSD اختصاصی است. این گوشی هوشمند انرژی خود را از باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. متاسفانه گزارش وب‌سایت Gizmochina اشاره ای به توان شارژر این تلفن هوشمند نمی‌کند.

تکنو Pop 5 Pro با قیمت حدود ۱۰۰ دلار و باتری ۶,۰۰۰ میلی آمپری معرفی شد

 

تکنو POP 6 Pro به اندروید ۱۲ و رابط کاربری HiOS 8.6 مجهز است. البته سیستم عامل نصب شده بر روی این دستگاه نسخه Go Edition بوده و علاوه بر عملکرد روان تر دستگاه، حافظه داخلی کمتری نسبت به نسخه معمولی اندروید اشغال می‌کند. پاپ ۶ پرو قیمتی معادل ۶,۰۹۹ روپیه (تقریباً ۷۴ دلار) داشته و در دو رنگ مشکی و آبی به دست کاربران خواهد رسید‌. این دستگاه از امروز از طریق آمازون قابل تهیه است.

نظر شما درباره گوشی هوشمند پایین رده جدید تکنو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی