حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اطلاعات جدید از دستگاه میانرده پیکسل حکایت از مشخصات جدیدی دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

تا کنون گوگل گوشی‌های میان‌رده مختلفی را معرفی و عرضه کرده است. عموما هدف از عرضه محصولات میان‌رده، جذب مشتریانی احتمالی است که قصد پرداخت هزینه زیادی برای یک گوشی هوشمند ندارند. اما گویا گوگل به جز این، اهداف دیگری نیز در سر می‌پروراند. زیرا اطلاعات جدید از دستگاه میانرده پیکسل حکایت از مشخصات جدیدی دارد. با ترنجی همراه شوید.

اطلاعات جدید از دستگاه میانرده پیکسل حکایت از مشخصات جدیدی دارد

بر اساس اخبار دریافتی، گوگل در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند میان رده جدید از سری پیکسل است. بر اساس گمانه زنی‌ها، این دستگاه می‌تواند یک محصول همه فن حریف برای رقبا باشد. این هدف در صورتی عملی می‌شود که دستگاه مذکور با ویژگی‌های مناسب و همچنین قیمت مقرون به صرفه همراه باشد.

افشاگری به نام Kuba Wojciechowski اخیرا یک بار دیگر اطلاعات گسترده‌ای در مورد یک گوشی هوشمند گوگل با اسم رمز Lynx در توییتر منتشر کرده است. این بار او آخرین نسخه اپلیکیشن دوربین گوگل را جدا کرده است. او به گوشی هوشمندی با نام Lynx برخورد کرده و البته این فقط یک اسم رمز است. این کد همچنین نشان می‌دهد که این دستگاه یک گوشب میان‌رده است.

اطلاعات جدید از دستگاه میانرده پیکسل

پیش از این نیز شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه ممکن است این دستگاه یک نسخه Ultra از سری پیکسل ۷ باشد. بنابراین، با وجود قاب پشتی سرامیکی، این دستگاه یک دستگاه میان رده خواهد بود. با این حال، Pixel 7a احتمالا با مشخصات بسیار چشمگیری عرضه خواهد شد. تلفن هوشمند پیکسل جدید گویا امکان استفاده از صفحه نمایش اولد با وضوح 1080P و تجهیز شدن به دوربین دوگانه با سنسورهای جدید را دارد.

این بار صحبت از نمایشگر OLED از سوی گوگل است. قرار است نمایشگر این دستگاه بسیار روان با رزولوشن فول اچ دی و نرخ نو سازی تصویر تا ۹۰ هرتز را ارائه دهد. درایورهای دوربین به ویژه اطلاعات بیشتری را ارائه می دهند. صحبت از سنسور IMX787 (۶۴ مگاپیکسلی) ساخت سونی است. همچنین گزارش‌هایی از سنسور دوربین IMX712 (احتمالا ۱۳ مگاپیکسل) سونی در پشت دستگاه وجود دارد. گویا حسگر GN1 سامسونگ که قبلا ذکر شده بود، حذف شده است.

مشخصات احتمالی Pixel 7a، سطح میان‌رده‌های گوگل را بالاتر از Pixel 6a خواهد برد

به گفته خبرگزاری GizChina، همانطور که قبلا گزارش شده بود، تراشه Tensor G2 احتمالا دوباره به عنوان قلب تپنده این دستگاه عمل خواهد کرد. این تراشه هشت هسته‌ای نیز توسط سامسونگ با فرآیند تولید ۴ نانومتری ساخته شده است. ساختار این تراشه بر اساس یک تراشه سامسونگ است اما تعدادی از شخصی‌ سازی‌های خود گوگل را نیز دارد.

این شخصی‌ سازی‌ها در زمینه‌های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است. هنوز اطلاعاتی از ظرفیت حافظه اصلی در دست نیست. به طور کلی، Pixel 7a حتی بهتر از Pixel 7 به نظر می‌رسد. اگر گوگل آن را با قیمت زیر ۵۰۰ دلار معرفی کند، می‌تواند یک محصول پرفروش برای این شرکت باشد. نظر شما کاربران ترنجی درباره اطلاعات جدید از دستگاه میانرده پیکسل که حکایت از مشخصات جدیدی دارد چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان