حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان خرید صوتی در تیک تاک برای کاربران آمریکایی احتمالا به زودی عرضه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

این روزها تیک تاک در میان شبکات اجتماعی بی شک نوآورترین آن‌ها به حساب می‌آید و این پلتفرم سعی دارد هر سال با ارائه قابلیت‌های بیشتری به کاربردهای خود بیافزاید. اکنون گویا امکان خرید صوتی در تیک تاک برای کاربران آمریکایی عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

امکان خرید صوتی در تیک تاک برای کاربران آمریکایی احتمالا به زودی عرضه خواهد شد

شرکت مادر TikTok یعنی ByteDance، در ماه سپتامبر درخواست ثبت علامت تجاری جدیدی در ایالات متحده را امضا کرد. این علامت تجاری جدید نشان می‌دهد که TikTok روی یک فناوری جدید کار می‌کند. این فناوری به کاربران این امکان را می‌دهد تا برای افزایش تلاش‌های خرید آنلاین خود در ایالات متحده، خرید صوتی خود را انجام دهند. این فناوری با آمازون و گوگل نیز رقابت خواهد کرد.

این فناوری تا حد زیادی حول برنامه تحقق توسط فروشگاه TikTok می‌چرخد. این فناوری می‌تواند شامل خدماتی باشد که به کاربران اجازه می‌دهد با صدای خود معاملات مالی انجام دهند. ByteDance طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی را برای فناوری صدا توسعه خواهد داد. این شرکت قصد دارد این برنامه را برای کنترل لامپ از راه دور، تلویزیون و کنترل AC نیز فعال کند. علاوه بر این، می‌توانید اخبار، پیش بینی وضعیت آب و هوا و دریافت اطلاعات آنلاین را با استفاده از صدا جستجو کنید.

امکان خرید صوتی در تیک تاک

جاش گربن، از شرکت حقوقی Gerben گفته است که برای یک شرکت بزرگ به اندازه ByteDance بسیار معمول است که کاربرد گسترده‌تری از فناوری را در یک برنامه با علامت تجاری توصیف کند. این موضوع می‌تواند شامل موارد زیادی باشد. این چیزها حتی ممکن است به هم مرتبط نباشند. زیرا آنچه افراد تجاری در جلسات در مورد آن صحبت می‌کنند و آنچه وکلا در جلسات خود می‌شنوند، می‌توانند چیزهای بسیار متفاوتی باشند. وی همچنین گفته است که TikTok می‌تواند برای هر برنامه و علامت تجاری که بخواهد پرونده تشکیل کند. این موضوع با وجود کالا یا خدمات این شرکت ممکن است.

با این حال، قبل از تصویب برنامه باید شروع به ارائه کالاها و خدمات کند. سخنگوی TikTok، یعنی Laura Perex توسعه برنامه جدید را تایید می‌کند و ادعا کرده است که این ویژگی در حال آزمایش برای کاربران ایالات متحده است، اما او جزئیات بیشتری ارائه نکرده است.  پیش از این، نسخه آزمایشی این قابلیت در بریتانیا، اندونزی و سایر کشورهای آسیای جنوب شرقی انجام شده بود. با این حال، TikTok اکنون از مشاغل ایالات متحده دعوت می‌کند تا به برنامه خرید جدید این شرکت بپیوندند. این برنامه با گذشت زمان به فروشندگان بین المللی گسترش خواهد یافت.

خرید صوتی در حال محبوب‌تر شدن است
فرمان‌های صوتی، این روزها به یک جنبه داغ در فناوری تبدیل شده است. اکنون دستگاه‌های خانگی بیشتری از این فناوری پشتیبانی می‌کنند. آن‌ها توسط دستیارهای صوتی مانند سیری اپل، الکسای آمازون و دستیار گوگل پشتیبانی می‌شوند. با این وجود، بسیاری از مردم نسبت به نحوه خرید خود محتاط هستند.

امکان خرید صوتی در تیک تاک

به گفته GizChina، این ایده که TikTok می‌خواهد وارد این فضا شود تعجب‌آور نیست. این شرکت همیشه در تلاش برای ورود به بسیاری از زمینه‌های خرید آنلاین بوده است. TikTok کارکنانی را برای ایجاد یک تیم ایالات متحده اضافه کرده است. این موضوع بر وضعیت لجستیکی زنجیره تامین تمرکز دارد. TikTok اخیرا یک مدیر ارشد تبلیغات را برای تمرکز بر محصولات TikTok Shop در ایالات متحده منتقل کرده است.

فناوری صوتی یکی دیگر از تمرکزهای TikTok است. این شرکت قابلیت‌های صوتی را در اولویت برنامه‌های تجاری خود قرار می‌دهد. این قابلیت یک تیم اختصاصی هوش گفتار، هوش صوتی و هوش موسیقی (SAMI) برای توسعه فناوری صوتی جدید دارد. TikTok در حال حاضر برای چندین موقعیت مرتبط با تشخیص گفتار، افراد متخصصی استخدام می‌کند. نظر شما کاربران ترنجی درباره امکان خرید صوتی در تیک تاک که به زودی برای کاربران آمریکایی عرضه خواهد شد، چیست؟! آیا این قابلیت به برتری بیشتر تیک تاک کمک خواهد کرد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان