حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این آیفون ۱۴ پرو مکس ۴.۵ میلیارد تومانی را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

دنیا جدیدترین موبایل‌های پرچمدار اپل را شناخته است. خانواده iPhone 14 نه تنها یکی از بهترین محصولاتی است که در دنیای موبایلی این روزها می توانید بخرید بلکه قیمت قابل توجهی هم دارند. به دلیل همین قیمت، گاها یک محصول لوکس هم محسوب می شوند. چون این محصولات معمولا خیلی پرفروش هستند، بعضی کاربران به دنبال خاص‌تر بودن هستند. اگر شما هم اینطور هستید، این آیفون ۱۴ پرو مکس ۴.۵ میلیارد تومانی را ببینید.

آیفون ۱۴ پرو مکس ۴.۵ میلیارد تومانی

این نسخه لوکس خاص از آیفون ۱۴ پرو مکس توسط Caviar ساخته شده است و قیمت ۱۳۰ هزار دلاری دارد. اگر بخواهیم با قیمت دلار ۳۶ هزارتومان محاسبه کنیم، این موبایل ۴.۵ میلیارد تومان است که اصلا قیمت کمی نیست.

این قیمت در درجه اول به دلیل ساعت Rolex Daytona است که در پشت این آیفون 14 پرو مکس دیده می شود. برای مدل دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی، باید 134250 دلار بپردازید تا این جواهر را به خانه ببرید. با انتخاب مدل دارای حافظه 512 گیگابایتی 134580 دلار را باید بپردازید.

همچنین این گوشی هوشمند از مواد باکیفیت و بادوام مانند تیتانیوم ساخته شده و همانطور که گفتیم دارای ساعت Rolex Daytona روی قاب پشتی است. قدرت و مشخصاتی که از یک آیفون ۱۴ پرو مکس اپل انتظار داریم نیز در این مدل نیز موجود است.

از زمان عرضه رسمی آیفون 14 تاکنون گزارش های متعددی در مورد میزان فروش آن منتشر شده است. فروش آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس بسیار جذاب بوده است. این موضوع در مورد آیفون 14 و آیفون 14 پلاس صادق نیست و توضیح بسیار واضحی دارد، چون سری آیفون 14 پرو نسبت به مدل‌های استاندارد به‌روزرسانی‌های بیشتری دریافت می‌کند.

نظر شما درباره این موبایل فوق العاده گران چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)