حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اخراج نیمی از کارمندان توییتر پس ورود ایلان ماسک

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

ایلان ماسک، مرد عاشق حاشیه که حالا بازار رمزارزها را بی‌فروغ می‌بیند به سمت توییتر جذب شده و خریدش را پس از حاشیه های متنوع نهایی کرد. پس از تصمیم‌های پرحاشیه مختلف وی در این زمینه، اخراج نیمی از کارمندان توییتر پس ورود ایلان ماسک در دستور کار قرار دارد.

اخراج نیمی از کارمندان توییتر

یوئل راث، رئیس بخش ایمنی توییتر، در توییتی نوشت که این شرکت حدود ۵۰ درصد از کارمندان خود را اخراج کرده است. اما به گفته او، هیچ تغییری در مکانیسم مربوط به تعدیل محتوا در این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی ایجاد نشده است.

راث گفت که حدود ۱۵ درصد از کارمندان توییتر در تیم ایمنی که مسئول جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و محتوای مضر است، اخراج شده‌اند

او اضافه کرد که اخراج‌های کلی توییتر بر ۵۰ درصد کارمندان تأثیر گذاشته است. این اولین تأییدیه از سوی توییتر در مورد مقیاس اخراج‌های اخیر محسوب می‌شود.

اشتراک 20 دلاری توییتر برای تیک آبی

با نزدیک شدن به انتخابات میان دوره‌ای ایالات متحده در چند روز دیگر، راث گفت مبارزه با اطلاعات نادرست مضر همچنان اولویت اصلی است.

در همین حال برندهای بزرگ اعلام کرده‌اند که تبلیغات در توییتر را متوقف کرده‌اند. نظر شما درباره تصمیم‌هایی جدید اتخاذ شده در توییتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)