حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 5.0 گلکسی S21 FE به زودی ارائه خواهد شد: آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ اخیراً نسخه پایدار رابط کاربری One UI 5.0 را برای اکثر گوشی های پرچمدار خود، از جمله سری Galaxy S22، عرضه کرده است. کاربران Galaxy S21 FE انتظار دارند که این به روزرسانی برای آنان نیز ارائه شود. کاربران این تلفن هوشمند فرصت آن را نداشتند تا نسخه بتای رابط کاربری مذکور را امتحان کنند‌. اما هم اکنون اخبار خوبی به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که آپدیت One UI 5.0 به زودی برای گلکسی S21 FE ارائه خواهد شد.

آپدیت One UI 5.0 گلکسی S21 FE در ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد

ردپای آپدیت One UI 5.0 گلکسی S21 FE در سرور های سامسونگ یافت شده است. این به روزرسانی بر پایه اندروید ۱۳ خواهند بود. سامسونگ تا کنون نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده و هیچ تأیید رسمی درباره انتشار این آپدیت وجود ندارد. اما برخی منابع ادعا می‌کنند که به روزرسانی One UI 5.0 برای S21 FE در ماه آینده میلادی عرضه می‌شود. سامسونگ اخیراً اقدامات خوبی در بخش آپدیت های نرم افزاری خود انجام داده است. این شرکت متعهد شده تا چهار به روزرسانی اندروید را برای Galaxy S21 FE ارائه کند.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، تلفن هوشمند مورد بحث به طور پیش فرض به دوازدهمین نسخه اندروید مجهز است. بنابراین آپدیت رابط کاربری One UI 5.0 اولین به روزرسانی بزرگ این دستگاه بوده و انتظار داریم که پس از دریافت اندروید ۱۳، حداقل سه نسخه آینده اندروید برای این دستگاه منتشر شود. نسخه Fan Edition گوشی های هوشمند سامسونگ، محبوب بسیاری از کاربران است. با این وجود اما سامسونگ تصمیم گرفت تا برای تمرکز بیشتر بر روی پرچمداران سری Galaxy S22، و گوشی های هوشمند تاشو، توسعه  Galaxy S22 FE را کنسل کند.

مشخصات گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ را به خاطر دارید؟

گلکسی اس ۲۱ اف ای در ژانویه ۲۰۲۲ معرفی شد. این تلفن هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ تأمین کرده. و گران قیمت ترین نسخه آن به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز است. سه لنز دوربین در قاب پشتی S21 FE دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f1.8 است. دوربین اولترا واید این دستگاه وضوح ۱۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سوم نیز از نوع تله فوتو (با قابلیت زوم ۳ برابری اپتیکال) بوده که وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد.

نسخه جدید سامسونگ گلکسی S21 FE با پردازنده‌‌ی میانرده در راه است

آیا تا کنون تجربه کار با رابط کاربری One UI 5.0 را داشته اید؟ نظر شما درباره رابط کاربری جدید سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی