حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه جدید سامسونگ گلکسی S21 FE با پردازنده‌‌ی میانرده در راه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

بله سامسونگ ممکن است در حال برنامه ریزی برای عرضه نسخه‌ای ارزان تر از یکی از گوشی های پرطرفدار خود، یعنی گلکسی S21 FE، در تابستان امسال باشد. در واقع یک نوع جدید از گلکسی S21 FE توسط چند فروشگاه آنلاین در اروپا فهرست شده است و تغییرات سخت افزاری جالبی دارد. بیایید در ترنجی گلکسی S21 FE جدید را بهتر بشناسیم.

این دستگاه مرموز از خانواده Galaxy S21 FE به جای تراشه اسنپدراگون 888 یا اگزینوس 2100، دارای چیپست اسنپدراگون 720G در درون بدنه خود است.

همچنین جزئیاتی از این دستگاه توسط دو فروشگاه اروپایی جداگانه ذکر شده است. بنابراین نیازی به گفتن نیست که احتمال اینکه اشتباه تایپی یکسانی در دو فروشگاه اینترنتی مختلف رخ داده باشد بسیار اندک به نظر می‌رسد.

دیده شدن نسخه جدید گلکسی S21 FE در دو فروشگاه اروپایی

دیده شدن نسخه جدید گلکسی S21 FE در دو فروشگاه اروپایی

درباره سایر جزئیات ذکر شده توسط هر دو منبع باید بگوییم که آنها عبارتند از صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن +FHD که همراه با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد بود. همچنین دوربین سه گانه با دو دوربین 12 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در این دستگاه وجود دارد. باتری آن نیز 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

به عبارت دیگر، این دستگاه تقریبا یک گلکسی اس 21 FE استاندارد است، البته برای این توصیف باید از چیپست کم قدرت تر و کاهش سرعت اتصال از 5G به LTE چشم‌پوشی کنیم.

از سوی دیگر اما برخی منابع به ما می‌گویند که این نسخه آینده S21 FE دارای اتصالات 5G است که با توجه به محدودیت های چیپست آن عجیب به نظر می‌رسد. اما ممکن است سامسونگ به هر دلیلی برای امکان‌پذیر کردن این امر، راه‌هایی را پشت سر گذاشته باشد.

در مجموع، این گلکسی اس 21 FE به روز شده باید با قیمت کمتری نسبت به نسخه موجود وارد بازار شود. فروشگاه های الکترونیکی انتظار دارند این گوشی تا 15 روز دیگر عرضه شود.

تاییدیه بلوتوث دستگاه مرموز سامسونگ

تاییدیه بلوتوث دستگاه مرموز سامسونگ

گلکسی S21 FE جدید در تاییدیه بلوتوث نیز مشاهده شد

منبع می‌گوید به غیر از دو لیستی که در فروشگاه های الکترونیکی دیدیم، شواهد بیشتری از وجود این مدل جدید Galaxy S21 FE وجود دارد. در واقع چندی پیش این گوشی مراحل صدور گواهی بلوتوث را نیز پشت سر گذاشت. بر اساس این گواهی برخلاف Galaxy S21 FE موجود که دارای شماره مدل SM-G990B در اروپا و سایر بازارها است، S21 FE آینده دارای شماره مدل SM-G990B2 خواهد بود. این صفحه گواهی بلوتوث به طور کامل این شماره مدل را با نام Galaxy S21 FE مرتبط می‌کند. همچنین اتصال بلوتوث 5.2 را نیز تایید می‌کند.

 

به محض اینکه درباره عضو جدید خانواده Galaxy S21 FE، و قیمت آن و یا حفظ یا عدم حفظ اتصال 5G اطلاعات بیشتری کسب کنیم، شما را در جریان قرار خواهیم داد. با ترنجی همراه باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری