حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ شیائومی به معرفی نزدیکتر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

می‌دانیم که ردمی در حال کار بر روی دستگاه جدیدی به نام Redmi Note 11 Pro 2023 است. این دستگاه قبلاً در پایگاه‌های داده FCC، EEC و کنسول Google Play ظاهر شده است. این دستگاه به تازگی در SIRIM نیز ظاهر شده و باید گفت که ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ شیائومی به معرفی نزدیکتر می شود.

ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳

اطلاعات ثبت شده در پایگاه داده نشان می دهد که Redmi Note 11 Pro 2023 با شماره مدل 2209116AG عرضه می شود و جزییات دیگری را فاش نمی کند. با این حال، تایید می کند که گوشی مذکور در مالزی عرضه خواهد شد. قبلاً گزارش داده بودیم که این دستگاهِ هنوز معرفی نشده در برخی بازارها مانند هند عرضه نخواهد شد.

ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳

ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳

شایعات زیادی وجود دارد که به ما می گوید ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ چه مشخصاتی خواهد داشت. برخی از این گزارش‌ها ادعا می کنند Redmi Note 11 Pro 2023 تفاوت قابل توجهی با Redmi Note 10 Pro که سال گذشته عرضه شد، ندارد.

ردمی نوت 10 پرو با پردازنده اسنپدراگون 732G عرضه شده و دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت 120 هرتز است. در بخش سخت‌افزاری دارای 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 و 8 گیگابایت رم LPDDR4x است. این گوشی مجهز به باتری 5020 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می کند. همچنین یک اسکنر اثر انگشت کناری نیز تعبیه شده است.

قاب پشتی گوشی هوشمند دارای سیستم دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی است. در قسمت جلویی دستگاه یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم قرار دارد. لیست قبلی کنسول Google Play قبلاً تأیید کرده است که Note 11 Pro 2023 بسیاری از این مشخصات را تکرار خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید این راهبرد ارایه مدل سال گوشی‌های قدیمی با حداقل تغییر در سخت افزار، جذاب است؟ مثلا ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ موفق بود؟

ردمی نوت ٨ نسخه ٢٠٢١ با مشخصات شبیه به نسخه ٢٠١٩ معرفی شد!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)