حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این ۳ گوشی شیائومی در حقیقت ۱ مدل هستند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

ما منتظر رونمایی از سری شیائومی ۱۳ هستیم. گفته می شود که یک عضو با پسوند لایت نیز در این خانواده حضور خواهد داشت. طبق عادت شیائومی برای ارائه یک دستگاه با چندین نام (حال یا با تغییر ظاهری اندک یا بدون آن)، گفته می شود که Xiaomi 13 Lite با ۲ دستگاه دیگر شیائومی مشخصات یکسانی خواهد داشت. در حقیقت این ۳ گوشی شیائومی در حقیقت ۱ مدل هستند.

مشخصات یکسان Xiaomi 13 Lite با ۲ گوشی دیگر از این برند

شیائومی 13 لایت با شماره مدل 2210129SG در پایگاه داده IMEI مشاهده شد. این واقعیت که ۱۳ لایت شیائومی در دست ساخت است اصلاً تعجب آور نیست، ما همیشه فرض می کردیم که این گوشی جانشین شیائومی ۱۲ لایت خواهد بود. با این حال، شماره مدل آن یک اتفاق عجیب را برای ما روایت می کند.

دلیلش این است که هفته گذشته همان شماره مدل در پایگاه داده دیگری دیده شد، جایی که گفته شد نام آن شیائومی 12 لایت 5G NE است و این دستگاه در نهایت با همین شماره مدل عرضه شد.

این باعث شد فکر کنیم که فقط چند گزینه وجود دارد که توضیح می دهد اینجا چه خبر است. شاید شیائومی ابتدا یکی از این دو نام را انتخاب کرده و سپس نظر خود را تغییر داده و متعاقباً نام دیگری را انتخاب کرده است. شاید هم یکی یا هر دوی این فهرست ها به نوعی جعلی باشد.

یک شایعه دیگر هم وجود دارد که می‌گوید هم شیائومی 12 لایت 5G NE و هم شیائومی ۱۳ لایت گوشی‌های ری‌برند شده روی Civi 2 هستند که ماه سپتامبر در چین عرضه شد. بنابراین ممکن است سه گوشی هوشمند داشته باشیم که در همه چیز به جز نام (و در دسترس بودن بازار) یکسان هستند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این راهبرد صحیح از سوی شیائومی است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)