حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین تله فوتو گلکسی S23 Ultra سامسونگ کیفیت بهتری نسبت به نسل قبل دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

تا حدودی مطمئن هستیم که گلکسی S23 Ultra در بخش دوربین های تله فوتو، از سخت افزار مشابه نسل قبل استفاده خواهد کرد. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند همانند Galaxy S22 Ultra از ۲ دوربین تله فوتو با زوم ۳ و ۱۰ برابری استفاده می‌کند. بنابراین ما انتظار داشتیم که این دستگاه در بخش کیفیت تصویر نیز، عملکردی مشابه نسل قبل داشته باشد. اما هم اکنون افشاگر محبوب اطلاعات یعنی Ice universe، ادعا می‌کند که پرچمدار آینده سامسونگ، عکس های تله فوتو به مراتب بهتری نسبت به نسل گذشته خواهد گرفت.

بهبود کیفیت دوربین تله فوتو گلکسی S23 Ultra به دلیل پیشرفت در بخش هوش مصنوعی است

منبع مذکور معتقد است که به دلیل بهبود الگوریتم های هوش مصنوعی، سامسونگ پیشرفت هایی را در بخش کیفیت داشته است. او در گذشته نیز، همین ادعا ها را درباره دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra تکرار کرده بود. گفته می‌شود که این تلفن هوشمند پرچمدار، در بخش عکاسی شب عملکرد عالی داشته. و جزئیات ثبت شده نیز در حالت ۲۰۰ مگاپیکسلی فوق العاده هستند. درست است که اندازه سنسور و سرعت بازخوانی نقش مهمی در کیفیت نهایی تصاویر ثبت شده دارند. اما در چند سال اخیر در بخش‌ الگوریتم های هوش مصنوعی، دستاورد های زیادی داشته‌ایم.

همان‌طور که GSMArena اشاره می‌کند، به جز سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی دوربین اصلی؛ گلکسی S23 Ultra سامسونگ در بخش دوربین های تله فوتو و اولترا واید از سخت افزار مشابه نسل قبل استفاده می‌کند. این موضوع بدان معناست که این تلفن هوشمند نیز همانند نسل گذشته خود توانایی زوم اپتیکال ۳ و ۱۰ برابری را خواهد داشت. البته لازم به ذکر است که سخت افزار دوربین گلکسی اس ۲۲ اولترا نیز مشابه اس ۲۱ اولترا بود! بنابراین، ممکن است استفاده از این سخت افزار برای سومین بار، برای برخی کاربران ناامید کننده باشد. البته توجه داشته باشید که این ترکیب برای سامسونگ یک فرمول برنده است. فرمولی که سطوح زوم متعددی را در اختیار کاربران قرار داده، و سعی در برآورده کردن نیاز آنان دارد.

دوربین گلکسی S23 Ultra با بهبود عظیم در نور کم ارائه می‌شود؛ جزئیات خیره‌کننده در حالت 200 مگاپیکسلی

 

نظر شما درباره Galaxy S23 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی