حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دوربین گلکسی S23 Ultra با بهبود عظیم در نور کم ارائه می‌شود؛ جزئیات خیره‌کننده در حالت 200 مگاپیکسلی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

اگر شایعات در مورد سخت‌افزار دوربین گوشی پرچمدار آینده سامسونگ صحت داشته باشند، گلکسی S23 Ultra یک دستگاه بهبودیافته از هرجهت در بخش عکسبرداری و فیلمبرداری خواهد بود. به‌تازگی، افشاگر مشهور، Ice universe، ادعا کرده است که گلکسی اس 23 اولترا از قابلیت‌های ویژه عکس و فیلم در شب و شرایط نوری ضعیف و همچنین جزئيات خیره‌کننده حالت دوربین 200 مگاپیکسلی خود بهره می‌برد.

دوربین گلکسی S23 Ultra

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا آینده یکی از گوشی‌های هوشمندی می‌باشد که در چند هفته گذشته شایعات متعددی از آن به بیرون درز کرده است. در ماه‌های گذشته، جزئیات این دستگاه مانند رنگ‌های احتمالی، جزئیات طراحی، مشخصات دوربین و نمایشگر آن منتشر شده‌اند. با افزودن به این تعداد روزافزون، افشاگر Ice universe اکنون ادعا کرده است که Galaxy S23 Ultra عملکرد دوربین در شب بسیار بهبودیافته‌ای خواهد داشت.

دوربین گلکسی S23 Ultra

دوربین گلکسی S23 Ultra

به‌گفته‌ی این افشاگر، Galaxy S23 Ultra عملکرد عکاسی و فیلمبرداری در شب را «به‌طور گسترده ارتقا» می‌بخشد. این اطلاعات به‌خوبی با گزارش قبلی مطابقت دارد که ادعا می‌کرد دوربین Galaxy S23 Ultra از یک سنسور ISOCELL HP2 استفاده می‌کند که سامسونگ آن را برای کیفیت تصویر عالی در تاریکی بهینه‌سازی کرده است.

در سالیان گذشته، فیلمبرداری، به‌خصوص در شب، پاشنه آشیل دوربین گوشی‌های اندرویدی در مقایسه با آیفون بوده است. بنابراین، اگر ادعای Ice universe در مورد بهبودهای فیلمبرداری در شب Galaxy S23 Ultra پابرجا باشد، آیفون 14 پرو اپل درنهایت ممکن است در این بخش یک رقیب درخور داشته باشد.

در افشاگری جداگانه‌ای، آیس یونیورس تأیید کرد که حالت 200 مگاپیکسلی دوربین گلکسی S23 Ultra سامسونگ جزئيات خیره‌کننده‌ای را ثبت می‌کند. به‌گفته‌ی وی، حسگر تصویر ISOCELL HP2 بسیار قوی بوده و از موارد استفاده‌شده در گوشی‌های موتورولا و شیائومی بهتر است.

نظر شما درباره جزئيات دوربین گلکسی اس 23 اولترا و عملکرد بهبودیافته عکاسی و فیلمبرداری شبانه و همچنین حالت 200 مگاپیکسلی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی