حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تقاضا برای آیفون 14 پرو بسیار فراتر از انتظارات اپل بوده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

طبق داده‌های Trendforce، تقاضا برای آیفون 14 پرو بسیار فراتر از انتظارات اپل بوده است. این مؤسسه آماری می‌گوید سفارش‌های اپل به تأمین‌کنندگان در ابتدا این‌گونه بود که 50 درصد از تولید خانواده آیفون 14 متعلق‌به مدل‌های پرو باشد، اما اکنون این میزان به 60 درصد افزایش یافته است و حتی ممکن است به 65 درصد نیز برسد.

تقاضا برای آیفون 14 پرو

Trendforce درهمین‌حال ادعا می‌کند که تقاضا برای مدل پلاس آیفون 14 بسیار پایین بوده است.

همه گزارش‌ها تاکنون حاکی از تقاضای قوی برای سری آیفون 14 است، با این دیدگاه که دو مدل پرو فروش بسیار خوبی دارند.

«طبق آخرین پیش‌بینی مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، این شرکت از فاکسکان خواسته است تا تولید آیفون 14 پرو را 10 درصد افزایش دهد. این تحلیل پس از آن صورت می‌گیرد که گزارش دیگری حاکی از فروش بهتر مدل‌های پرو نسبت به نسخه‌های معمولی است.

    این تغییر در فروشگاه‌های اپل نیز مشهود است، زیرا مدل‌های آیفون 14 پرو به‌طور گسترده‌ای در دسترس نیستند درحالی‌که موجودی آیفون 14 فراوان است.»

همین گزارش‌ها حاکی از آن است که آیفون 14 پلاس محبوبیت پایینی در این سری دارد.

تقاضا برای آیفون 14 پرو

تقاضا برای آیفون 14 پرو

Trendforce به داده‌های زنجیره تأمین اپل برای قضاوت در مورد نسبت تولید بین چهار مدل در خط تولید امسال رجوع کرده و ادعا می‌کند که تقاضای آیفون 14 پرو بسیار بیشتر ازآنچه اپل پیش‌بینی می‌کرده، بوده است.

شرکت کوپرتینویی در ابتدا به تأمین‌کنندگان خود اعلام کرد که آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس مجموعاً 50 درصد از تولید را در اختیار داشته باشند، اما به‌نظر می‌رسد از آن زمان این میزان را به 60 درصد افزایش داده است.

«سری آیفون 14 پرو دارای مشخصات بهبود یافته است، اما قیمتی مشابه مدل‌های سال گذشته دارد که باعث می‌شود پیش‌خرید برای سری Pro بسیار زیاد باشد.

    TrendForce نشان می‌دهد که نسبت تولید دو مدل از سری آیفون 14 پرو از 50 درصد به 60 درصد افزایش یافته است و نمی‌توان رد کرد که این نسبت در آینده به 65 درصد افزایش یابد.»

این گزارش با دیدگاه بیان‌شده توسط بازبینان مطابقت دارد: «هر کسی که به فکر خرید مدل پایه آیفون 14 است باید در دیدگاه خود تجدیدنظر کند.»

«یک موضوع بسیار ثابت در بررسی مدل پایه آیفون 14 وجود دارد: به‌اندازه کافی خوب نیست که بتوان پرداخت 100 دلار بیشتر از آیفون 13 با قیمتی کنونی 699 دلاری را توجیه کرد. اگر امسال یک گوشی جدید می‌خواهید، هزینه اضافی را برای آیفون 14 پرو خرج کنید.»

نظر شما درباره تقاضا زیاد برای آیفون 14 پرو نسبت‌به مدل‌های استاندارد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی