حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ شیائومی بوک ایر ۱۳ پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اولترابوک، شیائومی

دو روز پیش بود که تاریخ رونمایی سری ردمی نوت ۱۲ شیائومی رسما مشخص شد و پنج شنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ را برای آن تیک زدیم. به نظر می رسد که پنج شنبه این هفته به جز محصولات جدید سری محبوب Redmi باید منتظر یک اولترابوک جدید نیز از سوی Xiaomi باشیم. لپتاپ شیائومی بوک ایر ۱۳ در تیزرهای رسمی این شرکت دیده شده و طراحی جذابی دارد.

لپتاپ شیائومی بوک ایر ۱۳

لپتاپ شیائومی بوک ایر ۱۳

لپتاپ شیائومی بوک ایر ۱۳

لپتاپ جدید شیائومی در فروشگاه JD لیست شده است. این لیست مشخصاتی را نشان می‌دهد و می‌گوید که لپ تاپ جدید Xiaomi دارای صفحه نمایش لمسی 13.3 اینچی OLED با وضوح 2880 در 1800 پیکسل و نسبت تصویر 16:10 است. این پنل از رفرش‌ریت 60 هرتز پشتیبانی می کند و دوربینی با وضوح ناشناخته را در خود جای می دهد.

شیائومی بوک ایر 13 با پردازنده نسل 12 سری U اینتل Core-i5 یا Core-i7 در کنار 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی قابل سفارش است.

چشمگیرترین مشخصات ابعاد لپ تاپ است. ضخامت این اولترابوک شیائومی فقط 12 میلی متر بوده، در حالی که وزن آن تنها 1.2 کیلوگرم است. این لیست صفحه کلید با اندازه کامل را تأیید می کند، اگرچه هیچ اشاره ای به نور پس زمینه آن نشده است. سایر مشخصات شامل اتصال Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 و همچنین دو پورت Thunderbolt است.

به نظر می رسد این لپ تاپ دارای حسگر اثر انگشت در سمت راست نیز خواهد بود. باتری 58.3 وات ساعتی با آداپتور برق 65 وات و پورت USB-C همراه است. با وجود تمام این اطلاعات، ما فقط می‌توانیم منتظر جزئیات قیمت و در دسترس بودن شیائومی بوک ایر 13 در رویداد بزرگ روز پنجشنبه Xiaomi باشیم.

نظر شما چیست؟ این اولترابوک شیائومی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)