حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ شیائومی Mi Notebook جدید با عمر باتری ۱۲ ساعته در راه است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | شیائومی، لپ‌تاپ

شیائومی برای ۲۲ خرداد ۹۹ مراسم قابل توجهی دارد که یکی از محصولات مورد انتظار در آن را می توان لپتاپ Mi Notebook دانست. تیزر رسمی جدید به ما می گوید که لپتاپ شیائومی Mi Notebook جدید با عمر باتری ۱۲ ساعته در راه است. این لپتاپ می تواند توجه کاربرانی که در حرکت هستند را جلب کند.

لپتاپ شیائومی Mi Notebook

شیائومی هند بار دیگر برای لپ تاپ های Mi Notebook تیزر جدیدی را منتشر کرد. اولترابوک های جدید نازک و سبک قرار است در تاریخ ۲۲ خرداد ۹۹ معرفی شوند و ممکن است عمر باتری ۱۲ ساعته چشمگیر داشته باشند.

غول فناوری چینی تیزری را در صفحه رسمی توییتر خود به اشتراک گذاشت که در آن یک فیلم کوتاه دیده می شود. در این فیلم یک چرخه ۱۲ ساعته با تأکید زیاد بر باتری آن به تصویر کشیده شده است. در توییت، شیائومی همچنین اظهار داشت که Mi Notebook عملکرد عمر باتری “حماسی” را به نمایش می گذارد و همزمان به قابلیت حمل و استقامت آن اشاره دارد.

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگویم Mi Notebook شیائومی، جدیدترین نسخه فوق العاده سبک و نازک اولترابوک است. این لپ تاپ دارای حاشیه های نازک است و گفته می شود به زودی وارد هند می شود. در حالی که مشخصات دقیق در حال حاضر ناشناخته است، انتظار می رود این لپ تاپ یا پردازنده های نسل ۱۰ اینتل یا جدیدترین تراشه سری Ryzen 4000 AMD را داشته باشد.

برخی گزارش ها ادعا کرده اند که این مدل در هندوستان روانه بازار می شود، می تواند یک نسخه ری-برند شده ردمی بوک با پردازنده ۱۰ نسل اینتل باشد. علاوه بر این نسخه Intel احتمالاً با GPU NVIDIA و SSD نیز جفت می شود. متاسفانه، قیمت سری لپ تاپ های آینده ناشناخته است، اما می تواند حدود یا حتی زیر قیمت 795 دلار آمریکا باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر لپتاپ های شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ممد بمولا

میخوام

Milad7

ببینیم چی از اب در میاد 🙂

Milad7

البته دیگه داخل ایران لپ تاپ هم نمیشه خرید قیمتش اندازه خودرو شده 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)