حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل گلکسی اس 23 سامسونگ فاش شد: تغییرات تنها در تراشه و ظرفیت باتری

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

انتظار می‌رود سامسونگ در ژانویه 2023، یک ماه زودتر از جدول زمانی معرفی پرچمدار Galaxy S خود، رسماً از سری جدید گلکسی S23 رونمایی کند. چندی پیش شاهد انتشار رندر Galaxy S23 و نمایش طراحی نهایی آن بودیم. حال، به‌تازگی مشخصات کامل مدل کوچک‌تر گلکسی اس 23 فاش شده است که تغییر عمده این گوشی نسبت‌به نسل پیشین خود را تنها در تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 و ظرفیت باتری 3900 میلی‌آمپرساعتی خلاصه می‌کند.

مشخصات کامل گلکسی اس 23 سامسونگ

افشاگر Yogesh Brar که سابقه خوبی در افشای اطلاعات گوشی‌های هوشمند دارد، اخیرا مشخصات گلکسی S23 را در توییتر به اشتراک گذاشته است. ظاهراً این گوشی هوشمند دارای نمایشگر 6.1 اینچی Dynamic AMOLED با رزولوشن +Full HD و رفرش‌ریت 120 هرتز خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه در مقایسه با نسل قبلی خود حاشیه‌های کمی ضخیم‌تری داشته باشد.

گلکسی اس 23 حداقل برای نسخه آمریکایی به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خواهد شد. گزارش‌های مختلف ادعا می‌کنند که سامسونگ با کوالکام برای عرضه انحصاری سری گلکسی S23 با چیپست این شرکت همراهی می‌کند، بنابراین ممکن است نسخه Exynos 2300 این گوشی هوشمند را نبینیم. این دستگاه همچنین 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و با رابط کاربری One UI 5 مبتنی‌بر اندروید 13 در خارج از جعبه ارائه می‌شود.

گوشی هوشمند پرچمدار آینده سامسونگ دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از OIS، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض و دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی با OIS خواهد بود. اگرچه افشاگر مذکور ادعا می‌کند که این تلفن دارای دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است، شایعات پیشین ادعا می‌کردند که این گوشی ممکن است با سنسور 12 مگاپیکسلی جدید برای دوربین سلفی خود عرضه شود.

مشخصات کامل گلکسی اس 23 سامسونگ

مشخصات کامل گلکسی اس 23 سامسونگ

در ادامه، گفته می‌شود که باتری 3900 میلی‌آمپرساعتی انرژی گلکسی اس 23 را تأمین می‌کند. این یک جهش قابل‌توجه از ظرفیت 3700 میلی‌آمپرساعتی گلکسی اس 22 است. بااین‌حال، این دستگاه همچنان از شارژ سریع 25 واتی و شارژ بی‌سیم سریع 15 واتی استفاده خواهد کرد. همچنین انتظار داریم که Galaxy S23 دارای شارژ بی‌سیم معکوس، Samsung DeX ،Samsung Pay، بلندگوهای استریو، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب و درگاه USB Type-C باشد.

اگر این اطلاعات درست باشد، گلکسی S23 می‌تواند یک نسل دیگر از به‌روزرسانی‌های تکراری سامسونگ باشد و آن‌طور که برخی انتظار داشتند، یک به‌روزرسانی کامل با تغییرات زیاد نیست.

نظر شما درباره مشخصات کامل گلکسی اس 23 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی