حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حاشیه نمایشگر گلکسی S23 بیشتر از گلکسی S22 خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

تقریبا این موضوع تبدیل به یک عادت شده است که انتظار داشته باشیم هر سال شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند، طراحی محصولات خود را بهبود ببخشند. اما شاید این موضوع برای سری گلکسی S23 سامسونگ که نسل بعدی پرچمداران این شرکت است درست نباشد. بر اساس اخبار دریافتی، گویا حاشیه نمایشگر گلکسی S23 بیشتر از گلکسی S22 خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

حاشیه نمایشگر گلکسی S23 بیشتر از گلکسی S22 خواهد بود

اگرچه فهم و درک این موضوه تا حدودی دشوار است، اما سامسونگ برای معرفی گلکسی S23 سامسونگ تغییراتی در بخش زیبایی شناسی دستگاه ایجاد خواهد کرد. با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۳، نسل جدیدی از دستگاه‌های رده بالای سامسونگ عرضه خواهند شد. گلکسی S23 که در ابتدای سال عرضه خواهد شد، ممکن است در یک زمینه نسبت به گلکسی S22 عقبگردی جدی داشته باشد.

این عقبگرد و پسرفت، این است که این شرکت یک ویژگی مهم در طراحی آخرین نسل گوشی‌های هوشمند خود را به شکلی بدتر تغییر می‌دهد. خوشبختانه، این یک تغییر ظریف خواهد بود که هیچ کس قادر به دیدن آن با چشم غیر مسلح نخواهد بود. اما اگرچه مشابه گزارش‌های مربوط به استفاده صرفا از اسنپدراگون است، اما باید منتظر ارائه آن باشیم تا ببینیم آیا واقعی است یا نه، اما سامسونگ نه اولین و نه آخرین تولید کننده‌ای است که این کار را انجام می‌دهد. بنابراین قاب‌های صفحه نمایش گلکسی S23 سامسونگ تا حدودی ضخیم‌تر از گلکسی S22 خواهند بود

حاشیه نمایشگر گلکسی S23

برای مدتی، سامسونگ در حال توسعه نسل بعدی گلکسی اس خود بوده است که با نام S23 عرضه خواهد شد، این شرکت تصمیم گرفته است به طور قابل توجهی حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش را ضخیم‌تر کند. اگرچه عجیب است که سامسونگ این حرکت را انجام داده است، اما این تغییر واقعا جزئی است و به سختی می‌توان تفاوت بین نسل قبلی و این نسل را دید.

به گفته خبرگزاری GizChina، برای گلکسی S23، این نشان دهنده افزایش ۰.۱۵ میلی‌ متری در هر طرف از حاشیه نمایشگر است. بر اساس اطلاعات فاش شده توسط Ice Universe، مدل گلکسی S22 پلاس نیز حدود ۰.۲۰ میلی‌متر افزایش حاشیه دارد. تا کنون فقط موارد ذکر شده مورد اشاره قرار گرفته است. بنابراین این احتمال وجود دارد که گلکسی S23 اولترا نسبت به نسل قبلی خود دارای ارتقاء بصری زیادی نباشد.

همانطور که گفته شد، این تغییرات در نگاه اول خیلی واضح نیست. اما بررسی اینکه چگونه هنگام نگه داشتن دستگاه، این گوشی هوشمند خود را نشان می‌دهد بسیار مهم است. با این حال، ما باید منتظر بمانیم و در هفته‌های آتی شاهد انتشار بیشتر اخبار و شایعات باشیم. با ترنجی همراه باشید تا شما را در این زمینه همیشه به‌روز نگه داریم. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا به نظر شما حاشیه نمایشگر گلکسی S23 بیشتر از گلکسی S22 خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان