حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گلکسی S23 و +S23 منتشر شد: طراحی لنزهای دوربین به سبک S22 Ultra

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

تنها چند ماه دیگر تا معرفی سری جدید گوشی‌های پرچمدار سال 2023 سامسونگ با نام گلکسی S23 باقی مانده است و حال به‌تازگی، رندر این گوشی به‌همراه مدل پلاس آن منتشر شده که اولین نگاه اجمالی ما به طراحی این دو دستگاه را نشان می‌دهد.

رندر گلکسی S23 و +S23

OnLeaks و SmartPrix رندرهای جدید مبتنی‌بر CAD از +Galaxy S23 را منتشر کرده‌اند که اولین نگاه به طراحی پرچمدار سامسونگ برای سال 2023 را به ما می‌دهد. اگرچه این طراحی اولین به‌روزرسانی قابل‌توجه سامسونگ از زمان گلکسی S21 به‌شمار می‌رود، اما از همان سبک مدل گلکسی S22 Ultra بهره می‌برد که هر لنز به‌صورت جداگانه و در خارج از یک ماژول واحد قرار گرفته است.

رندر گلکسی S23 و +S23

رندر گلکسی +S23

با توجه به این رندرها، طراحی گلکسی اس 23 لبه‌های گردتری را به قاب می‌گیرد و درعین‌حال برآمدگی دوربین در پشت گوشی را نیز حذف می‌کند. درعوض، لنزهای دوربین در برآمدگی‌های مستقل خود قرار دارند، شبیه به پنج لنز دوربین در Galaxy S22 Ultra. همچنین یک نقطه برای فلاش LED در سمت راست این دوربین‌ها وجود دارد.

درحالی‌که در اینجا واضح است که سامسونگ قصد دارد طراحی سری گلکسی اس را با ظاهر محبوب‌ترین مدل امسال یعنی گلکسی اس 22 اولترا یکسان کند، اما این امر منجر به طرحی می‌شود که ازنظر ما، کمی کسل‌کننده به‌نظر می‌رسد. هیچ‌چیز متمایزی در مورد این ظاهر وجود ندارد، درحالی‌که سری گلکسی S22 و S21 به‌لطف طراحی منحصربه‌فرد برآمدگی دوربین خود، کمی متمایز بودند.

رندر گلکسی S23 و +S23

رندر گلکسی S23

همچنین در این افشاگری متوجه شدیم که +Galaxy S23 فقط کمی بزرگ‌تر از +S22 خواهد بود و ابعاد آن 157.7×76.1×7.6 میلی‌متر است. ضخامت آن اما بدون تغییر باقی می‌ماند، درحالی‌که خود گوشی کمی پهن‌تر و بلندتر است. عجیب است که هیچ سینی سیم‌کارتی در رندرها وجود ندارد، اما این ممکن است یک اشتباه اولیه باشد. درحالی‌که اپل برای جدیدترین آیفون‌های خود در خاک ایالات‌متحده از مدل تنها با eSIM استفاده کرده است، گوشی‌های اندرویدی برای ارائه چنین حالتی هنوز آمادگی ندارند.

غیر از مدل پلاس، OnLeaks همچنین رندرهای مبتنی‌بر CAD از Galaxy S23 را با همکاری Digit به‌اشتراک گذاشته است. این رندرها نیز همان طراحی مدل پلاس را نشان می‌دهند و یک بار دیگر اندازه کمی بزرگ‌تر 146.3×70.8×7.6 میلی‌متر نسبت‌به مدل فعلی اس 22 برای دستگاهی که انتظار می‌رود صفحه‌نمایش 6.1 اینچی داشته باشد را تأیید می‌کند.

در کنار این موارد، انتظار می‌رود مدل پلاس با افزایش حجم باتری خود همراه باشد و همچنین هر دو گوشی به تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شوند.

نظر شما درباره رندر گلکسی S23 و +S23 و فرم طراحی این دو گوشی و شباهت آن‌ها به گلکسی S22 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی