حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S23 سامسونگ ممکن است با دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی معرفی شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، سامسونگ، شایعات

گلکسی S10 سامسونگ که در سال 2019 عرضه شد، از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بهره می‌برد که نسبت به دوربین جلویی 8 مگاپیکسلی گلکسی S9، ارتقا یافته بود. بااین‌حال، این دوربین سلفی در گوشی‌های هوشمند سری S21 و S22 (به جز مدل‌های اولترا) بدون تغییر باقی مانده است. به‌تازگی اما، یک گزارش جدید ادعا می‌کند که این رویه می‌تواند در سال آینده تغییر کند؛ چراکه سامسونگ درنظر دارد تا گوشی‌های پرچمدار گلکسی S23 و مدل پلاس آن را به دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی مجهز کند.

دوربین سلفی گلکسی S23 سامسونگ

سامسونگ از زمان گلکسی S10 برای گوشی‌های پرچمدار غیر اولترای خود دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی را انتخاب کرده است. پس از سه سال، به‌نظر می‌رسد که این شرکت بالاخره آماده افزایش رزولوشن است. گزارش جدیدی ادعا می‌کند که ارتقا وضوح دوربین جلوی گلکسی S23 در سال آینده امکان‌پذیر است.

زمانی که سامسونگ گلکسی S10 را در سال 2019 عرضه کرد، وضوح دوربین جلو را از 8 مگاپیکسل در گلکسیS9 به 10 مگاپیکسل در پرچمداران جدید افزایش داد. سه سال از آن زمان می‌گذرد. حتی پرچمداران فعلی، گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس، همچنان با دوربین جلویی 10 مگاپیکسلی عرضه شده‌اند.

GalaxyClub اخیرا گزارش داده است که سامسونگ یک سنسور دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی را برای Galaxy S23 و +Galaxy S23 درنظر گرفته است.

دوربین سلفی گلکسی S23 سامسونگ

دوربین سلفی گلکسی S23 سامسونگ

درحال‌حاضر مشخص نیست که آیا دوربین جلویی این دستگاه‌ها مانند Galaxy Z Fold 3 در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت یا در سوراخ صفحه. همچنین مشخص نیست که آیا دوربین جلوی جدید دارای لرزشگیر تصویر اپتیکال خواهد بود یا خیر.

این ویژگی از زمان گلکسی S21 برای دوربین جلویی پرچمداران سامسونگ شایعه شده بود اما هنوز محقق نشده است. اینکه آیا برای دوربین جلوی گلکسی S23 اولترا نیز، رزولوشن جدیدی برنامه‌ریزی شده است یا خیر، هنوز مشخص نیست. در صورت عدم تغییر در این بخش، ممکن است حسگر 40 مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا برای گوشی آینده حفظ شود.

ارتقای دوربین سلفی گلکسی گلکسی S23 و گلکسی گلکسی S23 پلاس چیزی است که بیشتر مردم به آن علاقه‌مند هستند. بااین‌حال، انتظار نمی‌رود پرچمداران جدید تا پایان سال جاری میلادی معرفی شوند.

نظر شما پیرامون افزایش رزولوشن دوربین سلفی گلکسی S23 سامسونگ به 12 مگاپیکسل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی