حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر قاب های سری گلکسی S23 منتشر شد: طراحی مشابه کل اعضا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

حداقل سه ماه تا معرفی پرچمداران آینده سامسونگ باقی مانده است. اما به لطف افشاگری ها و شایعات موجود، اطلاعاتی درباره سری گلکسی اس ۲۳ داریم. چندی پیش رندر این تلفن های هوشمند منتشر شدند. هم اکنون تصاویر قاب های محافظ سری گلکسی S23 توسط افشاگر مورد اعتماد اطلاعات، یعنی Ice Universe، به اشتراک گذاشته شده است. تصاویر مذکور، شایعات قبلی درباره تغییرات طراحی قاب پشتی Galaxy S23  و S23 Plus را تأیید می‌کند.

تصاویر قاب های محافظ سری گلکسی S23 رندر های گذشته را تأیید می‌کنند

همان‌طور که می‌دانید پیش از عرضه یک تلفن هوشمند، شرکت سازنده اطلاعاتی را در اختیار تولیدکنندگان لوازم جانبی قرار می‌دهد. زیرا که تولید کنندگان بتوانند لوازم مورد نیاز را تا پیش از عرضه آن محصول تامین کنند. رندر های منتشر شده در گذشته نشان دادند که طراحی گلکسی اس ۲۳ اولترا کماکان مشابه نسل قبل باقی خواهد ماند. اما برجستگی ماژول دوربین در نسخه استاندارد و پلاس حذف شده و هر لنز به طور مجزا در قاب پشتی قرار گرفته اند. تصاویر قاب های سری گلکسی S23 که توسط Ice Universe منتشر شده، نشان می‌دهد که این سری از پرچمداران سامسونگ دارای طراحی مشابهی در قاب پشتی خواهند بود. البته این بدان معنا نیست که آن‌ ها مشخصات دوربین یکسانی نیز خواهند داشت.

قاب های سری اس ۲۳

گلکسی اس 23 اولترا قرار است به اولین گوشی سامسونگ با دوربین 200 مگاپیکسلی تبدیل شود. وب‌سایت PhoneArena انتظار دارد که این دستگاه به واسطه سنسور مذکور، در لیست «بهترین گوشی های دنیا از نظر دوربین» قرار گیرد. البته گفته می‌شود که Galaxy S23 و S23 Plus دوربین سلفی بهتری نسبت به نسخه اولترا خواهند داشت. به تصاویر قاب های این تلفن های هوشمند می‌رویم. به نظر می‌رسد که گلکسی اس ۲۳ اولترا مانند نسل گذشته، طراحی جعبه ای شکل را حفظ کرده و از همان گوشه های تیز استفاده کند. احتمالا این دستگاه حاشیه های کمتری نسبت به گلکسی S22 Ultra خواهد داشت.

قاب های سری گلکسی اس ۲۳

آیا نام Galaxy S23 Plus به S23 Pro تغییر کرده است؟

در مورد اس ۲۳ استاندارد و نسخه پلاس اما سامسونگ تصمیم به استفاده از گوشه های گرد تری گرفته است. ادعا می‌شود که این دو مدل نسبت به نسل قبلی خود، طول بیشتری داشته و کمی عریض تر خواهند بود. احتمالا برای شما هم این سوال به وجود آمده که چرا بر روی یکی از قاب ها نام «Galaxy S23 Pro» دیده می‌شود؟ آیا سامسونگ شیوه نامگذاری خود را تغییر داده است؟ باید بگوییم خیر. Ice Universe تصریح می‌کند که این اشتباه از سوی سازنده لوازم جانبی رخ داده و تغییری در نامگذاری محصولات اتفاق نیفتاده است.

توییت Ice Universe

برخی شایعات حاکی از آن است که گلکسی S23 و S23 Plus از باتری های کمی پرظرفیت تر نسبت به نسل گذشته استفاده خواهند کرد. تمام محصولات این سری، نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه معرفی نشده Snapdragon 8 Gen 2 تأمین می‌کنند. انتظار می‌رود که این پرچمداران تنها در چهار رنگ عرضه شده و پیش از فوریه ۲۰۲۳ معرفی شوند.

رندر گلکسی S23 و +S23 منتشر شد: طراحی لنزهای دوربین به سبک S22 Ultra

نظر شما چیست؟ آیا طراحی پرچمداران آینده سامسونگ را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی