حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه عمر باتری آیفون ۱۴ پرو مکس با گلکسی اس ۲۲ اولترا 🔋 اپل در مقابل سامسونگ

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تماشا کنید، سامسونگ، عمر باتری، مقایسه

اپل در رویداد رونمایی از خانواده iPhone 14 ادعا کرد که عمر باتری آیفون ۱۴ پلاس بهترین عمر باتری در بین آیفون‌ها خواهد بود. با بررسی عمر باتری آیفون ۱۴ پرو مکس و عمر باتری آیفون ۱۴ پلاس متوجه شدیم که اینطور نیست و مدل Pro Max بهترین خروجی را دارد. حالا می‌خواهیم مقایسه عمر باتری آیفون ۱۴ پرو مکس با گلکسی اس ۲۲ اولترا را داشته باشیم و اپل را در مقابل سامسونگ قرار دهیم.

مقایسه باتری آیفون ۱۴ پرو مکس با گلکسی اس ۲۲ اولترا

مقایسه مشخصات دخیل در تست باتری آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۲ اولترا

مقایسه مشخصات دخیل در تست باتری آیفون ۱۴ پرو مکس و گلکسی اس ۲۲ اولترا

باتری آیفون ۱۴ پرو مکس ۴۳۲۳ میلی آمپر بوده و یکی از بزرگترین باتری‌هایی است که اپل تا کنون در iPhoneهای خود استفاده کرده است. گلکسی اس ۲۲ اولترا در مقابل همان باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را دارد که چندین نسل در مدل‌های اولترا سامسونگ ارائه می شود. سامسونگ در موبایل‌های اقتصادی‌تر خود باتری‌هایی تا ۷۰۰۰ میلی‌آمپر را هم استفاده کرده است.

هر دو دستگاه تراشه ۴ نانومتری دارند که پیشروترین فناوری ساخت تراشه در تمام محصولات الکترونیکی است. در جبهه سامسونگ تراشه کوالکام را داریم که سازنده عمده‌ای از سفارشات آن خود سامسونگ است. در مقابل اپل A16 Bionic را می‌بینیم که امسال فقط برای مدل‌های پرو استفاده شد.

نمایشگر کمی بزرگتر و با رزلوشن بیشتر Galaxy S22 Ultra در مقابل نمایشگر آیفون ۱۴ پرو مکس و اینکه هر دو پنل LTPO بوده و رفرش‌ریت را برحسب نیاز از ۱ تا ۱۲۰ هرتز می‌توانند تنظیم کنند.

در نهایت تفاوت سیستم عاملی هم باید لحاظ شود و اندروید ۱۲ با One UI 4.1 را در مقابل iOS 16 داریم. خب، فکر می‌کنید کدام یک از این دستگاه‌ها می‌توانند برنده این رقابت باشند؟

این ویدیو برای مقایسه عمر باتری iPhone 14 Pro Max و Galaxy S22 Ultra است:

همانطور که می‌بینید، نتیجه این مقایسه خیلی با نسل‌های قبل متفاوت نیست و همچنان باید گفت که بر اساس تستی مانند این، نماینده اپل دست بالا را دارد.

به صورت خلاصه می توان نتیجه نهایی تست عمر باتری گلکسی اس ۲۲ اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس را اینطور تفسیر کرد که نماینده اپل حدودا ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه بهتر از گلکسی اس ۲۲ اولترا عمل می‌کند، این یعنی تقریبا ۲۵ درصد بهتر.

البته توجه داشته باشید که این یک تست نمایشگر روشن است و مدت زمان آماده به کار ۱۶ ساعتی آنقدرها برای سنجش تست باتری کافی نیست.

نتیجه نهایی تست عمر باتری گلکسی اس ۲۲ اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس

نتیجه نهایی تست عمر باتری گلکسی اس ۲۲ اولترا و آیفون ۱۴ پرو مکس

نظر شما درباره عملکرد باتری این دو دستگاه چیست؟ تست مستقل باتری هر کدام از آن‌ها را می توانید از این جا ببینید که البته بررسی مدل سامسونگ با تراشه Exynos است ولی در این ویدیو که دیدید مدل اسنپدراگون بود.

عمر باتری آیفون ۱۴ پرو مکس اپل مشخص شد: بهتر شدن از بهترین آیفون

عمر باتری گلکسی اس ۲۲ اولترا مدل اگزینوس ۲۲۰۰ مشخص شد

 

تست سقوط آیفون ۱۴ پرو مکس در مقابل گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
SAWAN

روشنایی صفحه نمایش برای هر کدوم چند نیت بود؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)