حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی اس ۲۲ اولترا مدل اگزینوس ۲۲۰۰ مشخص شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

سامسونگ در Galaxy S22 Ultra توانست با وجود حضور قلم درون بدنه دستگاه اما حجم باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را حفظ کند. تراشه جدیدتر احتمالا باید کم مصرف تر باشد و این یعنی انتظار عمر باتری بهتر. امروز عمر باتری گلکسی اس ۲۲ اولترا مدل اگزینوس ۲۲۰۰ مشخص شده و می توانیم ببنیم که به انتظارهای ما پاسخ مثبت خواهد داد یا منفی!

عمر باتری گلکسی اس ۲۲ اولترا مدل اگزینوس ۲۲۰۰

می دانیم که Galaxy S22 Ultra دارای ۲ مدل است که یکی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بوده و دیگری اگزینوس ۲۲۰۰ دارد. به دور از بحث های عملکردی به نظر می رسد که تراشه Exynos 2200 در مقایسه با نسل قبلی خود خیلی خوب عمل نمی کند. حداقل روی گلکسی S22 Ultra که اینطور می بینیم.

امتیاز عمر باتری گلکسی S22 Ultra

امتیاز عمر باتری گلکسی S22 Ultra

همانطور که در تست Gsmarena می بینید امتیاز کلی ۱۰۸ ثبت می شود. این با امتیاز ۱۱۴ گلکسی اس ۲۱ اولترا توان برابری ندارد. با این حال گلکسی اس ۲۲ اولترا در تست های وبگردی و پخش ویدیو بهتر عمل کرده اما به صورت کلی گویا حالت آماده به کار آن پرمصرف تر است. شایان ذکر است که در این تست رزلوشن روی حداکثر حالت 1440P تنظیم شده است.

مقایسه عمر باتری سامسونگ Galaxy S22 Ultra با اپل iPhone 13 Pro Max، شیائومی ۱۲ پرو و گوگل پیکسل ۶ پرو

در مقایسه با دیگر رقبا از جمله آیفون ۱۳ پرو مکس و شیائومی ۱۱ اولترا که به ترتیب یکی از بهترین و یکی از معمولی ترین (در بهترین حالت) عمر باتری ها را دارند، عملکرد گلکسی اس ۲۲ اولترا به صورت زیر است:

سرعت شارژ شدن گلکسی اس ۲۲ اولترا چقدر است؟

از نظر سرعت شارژ شدن اما تست Gsmarena موضوعات جالبی را نشان می دهد. ما قبلا برای شما در ترنجی نوشتیم بودیم که تاثیر شارژر ۴۵ و ۲۵ وات در گلکسی اس ۲۲ اولترا آنقدرها نیست. در حقیقت “قابل صرف نظر کردن” به شمار می رود.

در تست های Gsmarena حتی شارژر ۲۵ وات در ۳۰ دقیقه اول توانست ۱ درصد باتری را بیشتر از شارژر ۴۵ وات شارژ کند! این خیلی عجیب است. جالب اینکه این وب سایت از یک شارژر ۶۵ وات هم استفاده کرده و تفاوت خیلی خاصی را در زمان شارژ ثبت نکرده است که طبیعی به نظر می رسد چون این گوشی از فناوری شارژ ۴۵ وات پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره عملکرد گلکسی اس ۲۲ اولترا مدل اگزینوس در تست باتری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mega08

کمه ، هر سال میگن چون پردازنده جدیدتره ،افزایش عمر باتری داریم ،ولی برعکس میشه

با این حال مهم طولانی مدته. نه مثه خیلی از برند های چینی نهایت .۳ماه کارایی اولیه رو داشته باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)