حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری پیکسل 7 گوگل از VPN اختصاصی رایگان با سرویس Google One بهره می‌برد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | گوگل

کمپانی گوگل امروز به‌صورت رسمی از سری جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار Pixel 7 خود رونمایی کرد. درحالی‌که این گوشی‌ها یک به‌روزرسانی بزرگ نسبت‌به Pixel 6 محسوب نمی‌شوند، پیشرفت‌های قابل‌ملاحظه‌ای ازجمله چیپست جدید و قدرتمندتر Tensor G2 و ویژگی‌های عکاسی هوشمند را ارائه می‌دهند. درکنار این موارد، سری جدید پیکسل 7 همچنین با VPN اختصاصی گوگل ارائه می‌شود تا فعالیت آنلاین شما را محافظت کند. این ویژگی به‌طور معمول نیاز به اشتراک پولی در برنامه Google One دارد، اما به‌صورت رایگان برای صاحبان Pixel 7 در دسترس خواهد بود. بااین‌حال، باید توجه داشت که این VPN تنها در کشورهای منتخب شامل ایالات‌متحده، استرالیا، ژاپن، انگلیس و اروپا در دسترس است.

سری پیکسل 7 گوگل با VPN اختصاصی رایگان

در جریان رویداد معرفی سری جدید پیکسل 7 گوگل، این شرکت فاش کرد که VPN ارائه‌شده توسط Google One به‌صورت رایگان در دسترس همه صاحبان Pixel 7 و Pixel 7 Pro قرار می‌گیرد. بااین‌حال، این ویژگی در هنگام راه‌اندازی در دسترس نخواهد بود و در اواخر سال جاری میلادی ارائه می‌شود. گوگل توضیح نداده است که آیا این قابلیت تشویقی برای مدت‌زمان محدودی در دسترس کاربران خواهد بود یا برای همیشه.

درحالی‌که ارائه یک سرویس VPN رایگان گوگل برای صاحبان Pixel 7 خبر خوبی است، همه کاربران قادر به استفاده از آن نخواهند بود. این امر عمدتاً به این دلیل است که VPN ارائه‌شده توسط Google One فقط در کشورهای منتخب موجود است. این موارد شامل ایالات‌متحده، استرالیا، ژاپن، انگلیس و اروپا می‌باشد.

سری پیکسل 7 گوگل با VPN اختصاصی رایگان

سری پیکسل 7 گوگل با VPN اختصاصی رایگان

برای افرادی که اطلاع ندارند، VPN Google One یک شبکه خصوصی مجازی است که با مسیریابی ترافیک خود ازطریق یک تونل رمزگذاری‌شده، استفاده شما از اینترنت را ایمن‌تر می‌کند. بااین‌حال، این VPN ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند توانایی دور زدن محدودیت‌های جغرافیایی را ارائه نمی‌دهد.

علاوه‌بر دسترسی رایگان به سرویس VPN، صاحبان سری Pixel 7 همچنین سه ماه استفاده رایگان از سرویس های YouTube Premium و Google One را دریافت می‌کنند.

نظر شما درباره عرضه سری Pixel 7 گوگل با VPN اختصاصی رایگان چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

به نام خدا

می خوامش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی