حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری شیائومی 12T Pro مشخص شد: ادعاهای Xioami صحیح است؟!

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | تست، شیائومی، عمر باتری

دیروز شیائومی ۱۲ تی پرو رسما معرفی شد. بخش قابل توجهی از مراسم با تاکید بر عملکرد بهتر این دستگاه در بخش باتری و نسبت به نسل قبلی پیش رفت. بر کسی پوشیده نیست که عمر باتری شیائومی ۱۱ تی پرو یکی از بخش‌های نه‌چندان قابل دفاع‌ش بود. اینکه تصور کنیم Xiaomi 12T Pro نسبت به نسل قبلی بهبودی در بخش باتری داشته باشد، قطعا دلگرم کننده است. امروز عمر باتری شیائومی 12T Pro مشخص شده و می خواهیم ببینیم که آیا ادعاهای Xioami صحیح است یا خیر.

عمر باتری شیائومی 12T Pro

شیائومی 12 تی پرو مانند نسل قبل از خود یعنی شیائومی 11 تی پرو دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. تفاوت اما اینجاست که باتری شیائومی 12T Pro یک باتری تک سلولی است اما شیائومی 11T Pro یک باتری ۲ سلولی بود. شیائومی می گوید باتری تک سلولی بازده بیشتری دارد.

شیائومی ۱۱ تی پرو عمر باتری خوبی نداشت اما شیائومی ۱۲ تی پرو با کمی بهینه سازی در تراشه و استفاده از باتری تک‌سلولی تلاش دارد تا آن بهتر کند. همزمان اما تصمیم می گیرد که رزلوشن نمایشگر را بالاتر ببرد و به نظر می رسد که این تصمیم خوبی نباشد.

هر دو گوشی در تست باتری Gsmarena اعداد کلی تقریباً مشابهی را ثبت می کنند. با این حال، وقتی نوبت به زمان اجرای تست تماس و پخش ویدیو می‌رسد، 12T Pro جدید تقویت قابل توجهی ارائه می کند.

امتیاز کلی ۹۱ ساعت به طور کلی عملکرد خیلی بدی نیست، با این حال با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می توانست کمی بهتر باشد.

اینجا با هم نگاهی به عملکرد باتری Xioami 12T Pro و مقایسه آن با رقبا خواهیم داشت:

عمر باتری شیائومی 12T Pro

عمر باتری شیائومی 12T Pro

عمر باتری شیائومی 12T Pro در مقایسه با رقبا

عمر باتری شیائومی 12T Pro در مقایسه با رقبا

سرعت شارژ شدن شیائومی ۱۲ تی پرو با شارژر ۱۲۰ وات درون جعبه

گوشی Xiaomi 12T Pro می تواند با استفاده از فناوری اختصاصی HyperCharge شیائومی تا توان 120 وات شارژ شود. خوشبختانه شیائومی شارژر ۱۲۰ وات و کابل شارژر مخصوص آن را درون جعبه و به رایگان ارایه می‌دهد.

شیائومی 12 تی پرو در بخش شارژ شدن باتری یک دستگاه بسیار سریع شارژ است. در حالت شارژ پیش فرض، از 0% باتری تا 100% در کمتر از 30 دقیقه شارژ می شود. دستگاه در این فرآیند شارژ عادی خیلی داغ نمی شود.

با تنظیم 12T Pro روی حداکثر حالت شارژ یعنی حالت Boost مدت زمان شارژ کامل تنها 23 دقیقه می شود. قطعا شیائومی ۱۱ تی پرو با باتری ۲ سلولی می تواند سریع تر از شیائومی ۱۲ تی پرو شارژ شود.

اینجا نگاهی به مقایسه سرعت شارژ شدن شیائومی ۱۲ تی پرو با رقبا خواهیم داشت:

نظر شما چیست؟ منتظر شیائومی ۱۲ تی پرو هستید؟ فکر می کنید این دستگاه در بازار ایران بتواند موفق باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

اینم مثل همون ۱۱ تی پرو اذیت خواهد کرد باتریش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)