حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 12T Pro اولین گوشی با پشتیبانی از eSIM این شرکت در سطح جهانی است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

با محبوبیت روزافزون عملکرد eSIM، تولیدکنندگان مختلف به‌زودی سیم‌کارت‌های فیزیکی را با سیم‌کارت‌های الکترونیکی جایگزین خواهند کرد. در شرایط کنونی اما، هنوز زمان زیادی باقی مانده تا این اتفاق بیفتد زیرا اکثر گوشی‌های هوشمند فعلی از این فناوری پشتیبانی نمی‌کنند. بااین‌حال، شیائومی برای اولین بار پشتیبانی از eSIM در سطح جهانی را در گوشی‌های هوشمند خود با معرفی مدل جدید Xiaomi 12T Pro آغاز کرده است.

پشتیبانی شیائومی 12T Pro از eSIM

Xiaomi 12T Pro در تاریخ 4 اکتبر در بازار جهانی معرفی شد و اولین گوشی هوشمند این شرکت است که از عملکرد eSim پشتیبانی می‌کند. بااین‌حال، این فناوری درحال‌حاضر توسط تعداد محدودی از شرکت‌های مخابراتی پشتیبانی می‌شود و در دسترس بودن آن ممکن است بسته به کشور/منطقه و شرکت مخابراتی متفاوت باشد.

شایان‌ذکر است که 12T Pro در دو پیکربندی سیم‌کارت شامل nano SIM + eSIM و Nano SIM + Nano SIM عرضه شده است. درحال‌حاضر، کاربرانی که در کشورهایی مانند آلمان، ایتالیا، فرانسه، ژاپن و مالزی زندگی می‌کنند، می‌توانند از eSim استفاده کنند. می‌توانید فهرست کامل کشورها/مناطق و شرکت‌های مخابراتی دارای پشتیبانی eSIM را در اینجا بررسی کنید.

پشتیبانی شیائومی 12T Pro از eSim

پشتیبانی شیائومی 12T Pro از eSIM

قابلیت eSIM همچنین در Redmi Note 10T نیز در دسترس است اما فقط در کشور ژاپن. علاوه‌بر این، گزارش شده است که Xiaomi 12 Lite NE آینده نیز از این ویژگی پشتیبانی خواهد کرد.

برای یادآوری، شیائومی 12T Pro با نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED با وضوح 2712×122 و رفرش‌ریت 120 هرتز عرضه می‌شود. این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 با 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

این گوشی همچنین اولین دستگاه شیائومی مجهز به سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی است. این گوشی دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض با دیافراگم F/2.2 و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی نیز می‌باشد. در قسمت جلویی دستگاه، شاهد دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی هستیم. 12T Pro از باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی به‌همراه پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع 120 واتی بهره می‌برد.

نظر شما پیرامون پشتیبانی شیائومی 12T Pro از eSIM چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی