حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل احتمالا با لغو رویداد ماه اکتبر، آیپد و مک‌های جدید را تنها ازطریق اعلامیه مطبوعاتی معرفی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به‌گفته‌ی مارک گورمن از بلومبرگ، اپل ممکن است تصمیم بگیرد محصولات باقی‌مانده خود را برای سال 2022 که شامل آیپد پرو، مک مینی به‌روزشده و مدل‌های جدید مک بوک پرو 14 و 16 اینچی می‌شود را تنها ازطریق بیانیه‌های مطبوعاتی در وب‌سایت خود به‌جای برگزاری یک رویداد دیجیتالی در ماه اکتبر معرفی کند.

لغو رویداد ماه اکتبر اپل

گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود بیان می‌کند که اپل “احتمالاً محصولات 2022 باقی‌مانده خود را ازطریق بیانیه‌های مطبوعاتی، به‌روزرسانی‌های وب‌سایت خود و جلسات توجیهی با اعضای منتخب مطبوعات” به‌جای یک رویداد دیجیتال معرفی خواهد کرد. شایعات حاکی از آن بود که اپل درحال برنامه‌ریزی برای دومین رویداد پاییزی خود در ماه اکتبر است که بر روی مک و آیپد تمرکز دارد، اما با شایعه جدید، ممکن است دیگر این‌طور نباشد.

در اینجا چیزی است که او در خبرنامه Power On نوشته است:

     «هیچ یک از این محصولات جدید یک حرکت بزرگ برای اپل نیست. آنها برخی مشخصات بهبودیافته و تراشه‌ای را دریافت خواهند کرد که قبلاً در یک رویداد رسمی در ماه ژوئن در WWDC 2022 اعلام شده بود. این من را به فکر فرو می‌برد: آیا اپل واقعاً به اندازه کافی علتی دارد تا ارزش گردآوری یک رویداد پرطرفدار دیگر را داشته باشد؟

بعید به‌نظر می رسد. اپل ممکن است در نهایت احساس متفاوتی داشته باشد، اما من فکر می‌کنم که این شرکت (درحال‌حاضر) احتمال بیشتری دارد که محصولات 2022 باقی‌مانده خود را ازطریق بیانیه‌های مطبوعاتی، به‌روزرسانی‌های وب‌سایت خود و جلسات توجیهی با اعضای منتخب مطبوعات معرفی کند.»

لغو رویداد ماه اکتبر اپل

لغو رویداد ماه اکتبر اپل

به‌نظر می‌رسد اپل تا پایان سال 2022 سه به‌روزرسانی محصول را در فهرست خود دارد: مدل‌های آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی با تراشه M2، یک مک مینی به‌روزرسانی‌شده با تراشه M2 و همچنین چیپست معرفی‌نشده‌ی «‌M2 Pro» و همچنین نسل دوم مک بوک 14 و 16 اینچی جدید با تراشه‌های به‌روزشده.

اپل تراشه M2 را در ماه ژوئن برای مک بوک ایر بازطراحی‌شده و مک بوک پرو 13 اینچی معرفی کرد. به غیر از تراشه جدید، به‌روزرسانی‌های مک و آیپد نسبتاً تدریجی خواهند بود و هیچ تغییر طراحی عمده‌ای برای محصولات مذکور شایعه نشده است. اپل در گذشته حتی محصولات نسبتاً قابل‌توجهی را ازطریق بیانیه مطبوعاتی معرفی کرده است، مانند AirPods Max و AirPods Pro نسل اول.

نظر شما پیرامون لغو رویداد ماه اکتبر اپل و معرفی محصولات جدید در یک بیانیه مطبوعاتی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی