حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات کامل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

شرکت گوگل قصد دارد به زودی از سری جدید پرچمداران خود رونمایی کند که به عقیده بسیاری، این دو دستگاه رقیب اصلی محصولات سامسونگ و اپل خواهند بود. اگرچه تا این لحظه، اطلاعات مختلفی درباره این دستگاه‌ها به بیرون درز کرده، اما اکنون مشخصات کامل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید

مشخصات کامل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو منتشر شد

اخیرا، مشخصات گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۷ گوگل، قبل از معرفی رسی توسط یک افشاگر قابل اعتماد فاش شده است. گوگل در روز پنج‌شنبه، ۶ اکتبر (۱۴ مهرماه ۱۴۰۱)، سری پیکسل ۷ خود را معرفی خواهد کرد. در همین حال، این شرکت برخی از ویژگی‌های کلیدی مشترک در پیکسل ۷ را به نمایش گذاشته است. علاوه بر این، هر دو مدل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو، هدف انتشار شایعات و افشای اطلاعات زیادی قرار گرفته‌اند.

مشخصات کامل پیکسل ۷

به عنوان مثال، اخیرا برخی از رندرهای طراحی بدون واترمارک از این دو گوشی هوشمند، هفته گذشته به صورت آنلاین منتشر شده بودند. گوگل در حال آماده سازی خود برای معرفی و عرضه سری پیکسل ۷ به بازار هند نیز می‌باشد. این غول حوزه فناوری اخیرا تایید کرده است که پیکسل ۷ و پیکسل ۷  پرو در ساعت ۹:۳۰ صبح روز ۶ اکتبر در این کشور برای پیش‌فروش عرضه می‌شوند.

مشخصات سری پیکسل ۷ گوگل
در همین حال، یوگش برار، افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، مشخصات کامل گوشی‌های هوشمند پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو را فاش کرده است. بر اساس برگه مشخصات فاش شده این دو دستگاه، پیکسل ۷ پرو در مقایسه با مدل پایه پیکسل ۷، مدلی ویژه‌تر و پریمیوم‌تر خواهد بود. مدل پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO با وضوح QHD+ و نرخ نوسازی تصویر ۱۲۰ هرتز است. با این حال، مدل معمولی با صفحه نمایش ۶.۳ اینچی، با وضوح Full HD+ و نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتزی عرضه خواهد شد.

این شرکت همچنین در ادامه سه گزینه رنگی پیکسل ۷ را برای بازار هند عرضه خواهد کرد که به ترتیب عبارت هستند از Obsidian (مشکی مات)، Snow (سفید برفی) و Lemongrass (سبز لیمویی). به همین ترتیب، پیکسل ۷ پرو نیز در رنگ‌های Obsidian (مشکی مات)، Snow (سفید برفی) و Hazel برای خرید در دسترس خواهد بود. علاوه بر این، مدل وایه و معمولی دارای چینش دوربین دوگانه در عقب دستگاه خواهد بود. همچنین هر دو گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی هستند.

مشخصات کامل پیکسل ۷

لازم به ذکر است که مدل پرو دارای یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی دیگر با زوم اپتیکال تا ۵ برابر در پشت خواهد بود. همچنین، دوربین این دستکاه دارای ویژگی‌های مفیدی از جمله امکان تاری فیلم، پشتیبانی از زوم تا ۳۰ برابر و موارد دیگر است. در مدل معمولی، فوکوس ماکرو نخواهد داشت. علاوه بر این، تنها تا ۸ برابر زوم با وضوح بالا را پشتیبانی می‌کند. در بخش جلوی دستگاه، یک دوربین سلفی ۱۰.۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فیلمبرداری 4K وجود دارد.

به گفته GizChina، پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو دارای حافظه‌های داخلی مختلفی بین ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت هستند. مدل پایه با ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد و از سوی دیگر، پیکسل ۷ پرو دارای ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود. علاوه بر این، این دستگاه بیش از ۲۴ ساعت عمر باتری خواهد داشت. همچنین از شارژ سریع سیمی و بی سیم پشتیبانی می‌کند. طبق گزارش‌ها، پیکسل ۷، یک باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت، در حالی که مدل پرو احتمالا با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود.

بر اساس گزارش MySmartPrice، گوشی‌های سری پیکسل ۷ احتمالا از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کنند. به عنوان قلب تپنده دستگاه، این پرچمداران گوگل از جدیدترین تراشه Tensor G2 بهره‌مند خواهند شد. همچنین این دو دستگاه با تراشه امنیتی Titan M2 عرضه می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به گواهی IP68 و حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش اشاره کرد. نظر شما کاربران ترنجی درباره مشخصات کامل پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو که به تازگی منتشر شده است چیست؟ آیا مشخصات این دو دستگاه می‌تواند کاربران زیادی را جذب نماید؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان