حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نمایشگر رول شونده 17 اینچی OLED خود برای استفاده در لپ‌تاپ‌ها را به‌نمایش گذاشت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ، نمایشگر

سامسونگ چند سالی است که گوشی‌های هوشمند تاشو تولید می‌کند و پادشاه بی‌رقیب این بخش است. بااین‌حال، این شرکت برنامه‌های بسیار بیشتری را برای دستگاه‌های تاشو در آینده برنامه‌ریزی کرده است، ازجمله نمایشگرهای کشویی. در می 2022، سامسونگ دیسپلی یک نمایشگر OLED رول شونده 6.7 اینچی را به‌نمایش گذاشت که به‌صورت عمودی گسترش می‌یافت. حال، سامسونگ به‌تازگی یک نمونه اولیه از نمایشگر رول شونده 17 اینچی OLED خود را به‌نمایش گذاشته است که برای استفاده در انواع رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها کاربر دارد.

نمایشگر رول شونده 17 اینچی OLED سامسونگ

Samsung Display چیزی را که «اولین نمایشگر رول شونده 17 اینچی جهان برای رایانه‌های شخصی» می‌نامد، به‌نمایش گذاشته است. دستگاهی مشابه با یک تبلت که JS Choi، مدیرعامل سامسونگ دیسپلی در Innovation Keynote 2022 نشان داد، دارای یک نمایشگر 13 اینچی است که به‌صورت افقی تا 17 اینچ گسترش می‌یابد. این نمونه اولیه یک تصویر ثابت را نمایش می‌داد و طبق گفته‌های JS Choi، به‌طور خاص برای رایانه‌هایی با فرم فاکتور تبلت مانند Microsoft Surface Go 3 ساخته شده است.

ما هنوز از وضوح، نسبت ابعاد، روشنایی و سایر مشخصات این نمایشگر اطلاعی نداریم. همچنین این شرکت میزان دوام آن را فاش نکرده است. بنابراین، قضاوت در مورد کیفیت نمایشگر کشویی در شرایط کنونی کمی دشوار است.

نمایشگر رول شونده 17 اینچی OLED سامسونگ

نمایشگر رول شونده 17 اینچی OLED سامسونگ

این واقعیت که سامسونگ نمایشگر جدید خود را یک پنل “کاغذی” می‌نامد، نشان می‌دهد که غول فناوری کره‌ای می‌خواهد محصول خود را از سایر پنل‌هایی که تاکنون عرضه شده است، متمایز کند. وقتی درنظر بگیرید که نمایشگرهای رول شونده که از برندهایی مانند LG و OPPO دیده‌ایم، برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده‌اند، اما نمایشگر سامسونگ برای رایانه‌های شخصی ساخته شده است، این ادعا منطقی به‌نظر می‌رسد.

گوشی هوشمند Rollable ال‌جی که چند سال پیش برای اولین به‌نمایش درآمد، هرگز وارد بازار نشد، زیرا این شرکت مجبور شد تجارت گوشی‌های هوشمند خود را تعطیل کند. گوشی هوشمند OPPO با نمایشگر رول شونده نیز هرگز برای عموم عرضه نشد. باید ببینیم که آیا جدیدترین نمایشگر کشویی سامسونگ به بازار می‌آید یا به سرنوشت سایرین دچار می‌شود.

نظر شما درباره نمایشگر کشویی 17 اینچی OLED سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی